گردهمایی معاونین، مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان؛وزیر ورزش و جوانان: کاری کنیم تا جامعه جوشش ورزش را حس کند

گردهمایی معاونین، مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان؛وزیر ورزش و جوانان: کاری کنیم تا جامعه جوشش ورزش را حس کند
وزیر ورزش وجوانان در گردهمایی معاونین، مدیران کل ستادی و استانی با تاکید برایجاد فضای معنوی و اخلاقی در ورزشگاه های کشور گفت: باید کاری کرد تا جامعه جوشش ورزش را حس کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان، دکتر عباسی در همایش مشترک معاونان، مدیران کل استانها و ستادی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر روابط صمیمانه بین اعضای مجموعه وزارت ورزش و جوانان با هدف تعامل بیشتر در راستای برنامه ریزی و
سیاستگذاری، خواستار دقت نظر در امور اجرایی دو حوزه وزارت ورزش و جوانان شد.

وی دراین نشست با مهم خواندن مبحث تندرستی، ساماندهی نیازهای جوانان در بخشهای مختلف، ایجاد فضای مناسب برای تفریحات سالم و تقوت تشکلهای مربوط به جوانان گفت: ورزش و جوانان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که در خود مستتر دارند، نیازمند بررسی و توجه بیشتر هستند که این مهم تنها با نگرشی کاملا علمی و کارشناسانه نتیجه بخش خواهد بود .

دکتر عباسی با تاکید براینکه وزارت ورزش و جوانان در مسیر سلامت جامعه برنامه ریزی و فعالیت می کند، اظهارداشت : برای هدایت بخشهای مختلف این مجموعه باید از افرادی که صاحب علم واندیشه و تعقل هستند به کار گرفته شوند .

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همه باید به این موضع افتخار کنیم که به عنوان نخستین سیاستگذاران وزارت ورزش و جوانان به امر خدمت رسانی مشغول هستیم، گفت: ما بنیانگذار مهندسی وزارت ورزش و جوانان در کشور هستیم و بنابراین باید پایه های این وزارتخانه را با دقت و حساسیت بسیار بنا نهیم.
دکتر عباسی با اشاره به محدودیتها و کمبودها در بخش مدیریتی، مالی و زمانی در وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: باید ضمن بهره گیری از داشته ها، بر منابعی که در اختیار داریم مدیریت کنیم تا محدودیتها نتواند مانعی برای پیشرفت ما در بخش ورزش و جوانان شود .

وی درادامه توجه به زیر ساختها و تکمیل پروه های نیمه تمام ورزشی، نگرش علمی در بخشهای مختلف ورزش (همگانی، قهرمانی و حرفه ای) و بررسی مسائل مربوط به امور جوانان با هدف برنامه ریزی و سیاستگذاری های کلان را مورد تاکید قرارداد و افزود: هر یک از این بخشهای نیامند بررسی دقیق و برنامه ریزی کارشناسانه است که باید در مسیر کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبیین و با رویکردهای خاص اجرایی شود .

دکتر عباسی مسوولان استانها، معاونان و مدیران ستادی را به دقت و حسن انجام وظایف توصیه کرد و گفت: یک مدیر واقعی باید از توان مدیریت علمی، مدیریت در تشکیلات و سازماندهی، مدیریت مالی و فرهنگی تواماً برخوردار باشد و بتواند زیر مجموعه خود را به بهترین شکل هدایت کند .

وی فرهنگسازی برای توسعه ورزش همگانی را با هدف ارتقاء سطح سلامتی بسیار مهم برشمرد و گفت: دراین راستا ایجاد فضایی امن و مطمئن برای حضور خانواده ها و جوانان بسیار اهمیت دارد واین مساله بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از قهرمانان و نخبگان ورزشی به عنوان سرمایه های ورزشی ایران نام برد و گفت: باید از این عزیزان حمایت کرد،چرا که بیگانگان برروی تک تک این استعدادها برنامه دارند. هراستانی باید نخبه های ورزشی خود را در هر کجای کشور شناسایی کند و آنها را به نحوی مطلوب تحت پوشش قرار دهد .
این همایش عصر امروز و فردا نیز در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهد داشت.

۱۰ دی ۱۳۹۰ ۱۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.