تشکیل تیم منتخب جودو برای پشتوانه سازی

استاد کیهان گفت: «کمیته استعدادیابی در نظر دارد با برنامه‌های علمی و پیشرفته، انقلابی در ساختار تیم ملی بوجود آورد.»


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد کیهان در این باره اظهار داشت: «در ابتدا جهت ایجاد تحول در پشتوانه‌سازی، سمیناری چهار مرحله‌ای برای مربیان و نخبگان جودوکار هر استان تشکیل دادیم. تا اینجای کار سه مرحله از سمینار با حضور 60 مربی و دو نخبه جودوکار زیر 22 سال از هر استان برپا شده است و چهارمین مرحله به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.»

 وی ادامه داد: «مواد آموزشی سمینارها از متدهای آموزشی است که از کودوکان ژاپن برگرفته شده است. ما آخرین شیوه‌های آموزشی و آماده‌سازی تیم ملی را تدریس و در نهایت محک زدن و رقابت برای بهترین‌ها را در راس کارهای خودمان قرار می‌دهیم تا پس از بررسی‌های لازم تیمی قدرتمند را جایگزین تیم ملی برای المپیک برزیل کرده باشیم.»

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان جودوکاری را نخبه قلمداد می‌کند که بردهای خود را با ضربه فنی بدست آورده باشد، وی در این خصوص توضیح داد: «نحوه انتخاب افراد در تیم منتخب کمیته پشتوانه‌سازی به این صورت است که در مبارزات امتیازات کوکا و یوکو حذف می‌شود و وازاری و ضربه فنی کردن ملاک بردهای ما خواهد بود. تاکید کمیته استعدادیابی فدراسیون روی افرادی است که بتوانند ضربه فنی کنند. به اعتقاد من اگر ما در هر وزن به 2یا 3 نفر با این شرایط دست پیدا کنیم، طرح موفقی داشته‌ایم.»

محمد کیهان در پایان متذکر شد: «اواخر اسفندماه تیم منتخب ما مشخص می‌شود که متشکل از بهترین‌های جودو ایران خواهد بود. طبق برنامه‌ای که در مجمع اخیر فدراسیون مصوب شد، قرار است بیست و ششم هرماه میهمان یک استان باشیم تا تیم پشتوانه‌ساز ما با جودوکاران با استعداد آن استان به رقابت بپردازند. نکته حائز اهمیت این است که تیم منتخب فدراسیون در حاشیه امنیت نمی‌باشد و به طور حتم اگر جودوکاری ضعیف نشان دهد از تیم حذف خواهد شد.»
۱۰ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.