تیم ملی وزنه برداری استارت دور جدید تمرینات المپیکی اش را زد

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری برای حضوری پرقدرت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در گواتمالا، رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره جنوبی و همینطور المپیک 2012 لندن در حالی از امروز 10 دی ماه آغاز می شود که کوروش باقری، سرمربی تیم ملی ساعت 7/30صبح را برای زمان آغاز اولین جلسه تمرینی مشخص کرده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، بهادر مولایی، علیرضا کاظمی‌نژاد در فوق سنگین، نواب نصیرشلال، سعید سیار و میلاد رستگار در 105، سعید محمدپور در 94، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، ایوب مرادی و وحید خدادادی در 85، حسین بیرانوند در 77، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، مرتضی رضائیان و علی میری در 69 و بالاخره مجید عسگری و مهدی کردی در 62 کیلوگرم 19 وزنه برداری هستند که کوروش باقری، سرمربی تیم ملی پس از ارزیابی دقیق نتایج مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در قزوین و ارومیه و همینطور بررسی عملکرد وزنه‌برداران بزرگسال در رقابت‌های لیگ و قهرمانی جهان، از آنها برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت کرده است. البته این فهرست نهایی نخواهد بود. باقری در این باره گفت: «هر کس رکوردهای بالایی داشته باشد و در عین حال بتواند خود را با نظم و انضباط و قوانین حاکم بر اردو وقف دهد شانس پوشیدن دوبنده تیم‌ملی را خواهد داشت.»

در کنار این نفرات که اکثرا سابقه حضور در اردوهای تیم‌ملی وزنه ‌برداری را دارند یک چهره جدید هم حضور دارد؛ جواد خوشدل، قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و مربی جدید تیم ملی بزرگسالان. کوروش باقری در مورد انتخاب این دستیار جدید گفت: «خوشدل نیاز به معرفی ندارد، ضمن این‌که با مربیگری هم بیگانه نیست و در این 2 سال اخیر در تیم‌های پایه مناطق نفت خیز جنوب فعالیت کرده است. مطمئن هستم که او می‌تواند به تیم ملی وزنه‌برداری کمک کند.»

سرمربی تیم ملی در مورد برخی نفرات بیرون مانده از فهرست تیم ملی، مثل اصغر ابراهیمی و محمدرضا براری هم اینگونه توضیح داد: « قبل از هر چیز باید از زحمات ابراهیمی و براری در این چند ماه اخیر تشکر کنم. ابراهیمی با وجود آسیب دیدگی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را سپری کرد و براری هم به جرات یکی از منضبط ترین وزنه برداران حاضر در اردو بود. اما رکرودهای این وزنه بردار درر مسابقات جهانی پاریس پائین تر از حد انتظار کادر فنی بود. به همین خاطر فکر می کنم شاید لازم باشد برای بهبود رکوردهایشان تغییری در تفکرات خود ایجاد کنند و بدانند تا زمانی که من هستم درهایی تیم ملی به روی هیچ وزنه برداری بسته نخواهد بود.»

باقری در مورد برنامه تمرینی ملی پوشان در آغاز دور جدید تمرینات این تیم و انگیزه هایش برای برگزاری جلسه تمرینی در ساعت 30/7 صبح نیز خاطرنشان کرد: «ما از امروز برای درخشش در المپیک آماده می شویم، پس باید نگاه مان هم به نوع آماده سازی تیم المپیکی باشد. من قبل از این هم گفته بودم در این 7 ماه باقیمانده تا المپیک تمرینات سخت و طاقت فرسایی در انتظار ملی پوشان وزنه برداری قرار دارد. لذا طبق برنامه ریزی جدید، اردونشینان وزنه برداری در روزهای زوج 3 جلسه در ساعات 30/7، 30/10 و 30/16 تمرین خواهند داشت و تمرینات روزهای فرد هم مثل گذشته تنها یک جلسه خواهد بود. البته این برنامه با توجه به شرایط اردویی و زمان بندی های صورت گرفته تا زمان آغاز المپیک، قابل تغییر خواهد بود.»
۱۰ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.