سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان:حتما یک سهمیه المپیک می گیریم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: حریف قدر ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک نفر اول تیم قزاقستان است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ سیما لیموچی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: این مسابقات به میزبانی کیش فقط در قسمت انفرادی انجام می شود. با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم وضعیت تیم بسیار خوب است.

وی ادامه داد: دو هفته پیش از مسابقات مجارستان برگشتیم و بعد مسابقات دهه فجر را برگزار کردیم. در حال حاضر هم یک هفته اردو در کیش را در پیش داریم . با این روند می توانم بگویم بچه ها آمادگی خوبی دارند. با این وضیت حتما یک سهمیه المپیک را کسب می کنیم ولی درست نیست که بگویم توسط چه کسی.

لیموچی داشت: شانس کسب سهمیه ما بسیار بالاست. در تمام مسابقاتی که در طول این یکی دو ماه داشتیم تقریبا با تمام حریفانمان بازی کردیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از حریفان قدر ما در مسابقات کسب سهمیه نفر اول تیم ملی قزاقستان است که بچه ها قبلا با وی بازی کردند و امتیازات نزدیک به هم را کسب کردند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص نحوه حجاب شرکت کنندگان خارجی در مسابقات کسب سهمیه کیش گفت: در تمام مسابقات قبلی بانوان شرکت کننده با لباس های مورد تایید فدراسیون جهانی در مسابقات شرکت کرده اند و با همان پوششی که در مسابقات بین المللی کشور های خودشان بازی می کنند، در کیش حضور می یابند.

وی افزود: کادر فنی تیم ها، داوران و مسئولین برگزاری همه خانم هستند و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات در کیش وجود ندارد.  

۱۰ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.