آبادان و بجنورد؛ میزبان اردوهای خارج از تهران تیم ملی وزنه برداری

دور جدید تمرینات تیم های ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، قهرمانی بزرگسالان آسیا و المپیک 2012 لندن در حالی از روز شنبه آغاز می شود که کادر فنی تیم ملی 2 اردوی خارج از تهران را تا پایان سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری، طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کوروش باقری ملی پوشان وزنه برداری از شنبه 10 دی به مدت 3 هفته در تهران و در کمپ تیم های ملی تمرین می کنند و پس از آن برای برپایی یک اردوی یک ماهه راهی آبادان می شوند.

سومین دور تمرینات تیم ملی اواخر بهمن دوباره در تهران پیگیری می شود و ملی پوشان پس از دو هفته تمرین این بار برای برپایی یک اردوی 20 روزه راهی شهر بجنورد در خراسان شمالی خواهند شد.

اردوی خارج از کشور هم در دستور کار کادر فنی تیم ملی وزنه برداری قرار دارد که زمان احتمالی آن در آستانه اعزام به مسابقات المپیک 2012 خواهد بود.

گفتنی است کادر فنی برای شروع دور نخست تمرینات تیم ملی از بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، بهادر مولایی، علیرضا کاظمی نژاد، نواب نصیرشلال، سعید سیار، میلاد رستگار، سعید محمدپور، کیانوش رستمی، ایوب مرادی، وحید خدادادی، حسین بیرانوند، سجاد بهروزی، جابر بهروزی، مرتضی رضائیان، علی میری، مجید عسگری، مهدی کردی و سهراب مرادی برای حضور در اردو دعوت کرده است.
۷ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.