پولاچیک سرمربی تیم ملی واترپلو شد

رومان پولاچیک مربی سرشناس اهل کشور اوسلواکی برای پذیرفتن هدایت تیم ملی واترپلو با مسئولان فدراسیون شنای کشورمان به توافق رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، پولاچیک عصر دیروز در نشستی با مسئولان فدراسیون شنا پیرامون قبول هدایت تیم های ملی واترپلو کشورمان به مذاکره پرداخت.

در این نشست که با حضور غلامرضا جعفری سرپرست، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری و محسن سمیع زاده مدیر امور اجرایی فدراسیون شنا برگزار شد توافقات لازم در خصوص نحوه همکاری و مدت قرارداد صورت گرفت و مقرر شد وی به عنوان سرمربی تیم های ملی واترپلو و در راس آن تیم ملی واترپلو بزرگسالان با فدراسیون شنا همکاری کند.

بر اساس توافقات صورت گرفته این مربی 48 ساله به همراه دستیار هموطن خود که از دو هفته آینده به کادر فنی تیم ملی ملحق خواهد شد و با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی واترپلوی کشورمان را برعهده خواهند گرفت. ضمن اینکه پولاچیک دربخش آموزش مربیان، برگزاری دوره های مربیگری و نظارت بر مدارس واترپلو نیز با فدراسیون شنا همکاری خواهد کرد.

گفتنی است پس از انجام توافقات دو جانبه پولاچیک سه شنبه شب در محل اردوی تیم ملی واترپلو در استخر بین المللی 9 دی حضور یافت و به ملی پوشان واترپلو معرفی شد.
۷ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.