محسن رضوانی در جمع ملی پوشان واترپلو :هدف واترپلو صعود به المپیک 2016 است

محسن رضوانی در جمع ملی پوشان واترپلو :هدف واترپلو صعود به المپیک 2016 است
سرپرست امور دبیری فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو در جمع ملی پوشان واترپلوی ایران تاکید کرد : باید با کمک هم واترپلوی ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک: جلسه معارفه مربی و ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان کشور عصر دیروز (دوشنبه) در محل سالن اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

در این جلسه که محسن سمیع زاده سرپرست امور اجرایی فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان و اعضای کیمته مشورتی واترپلو حضور داشتند ، محسن رضوانی سرپرست امور دبیری فداسیون با اشاره به 4 ماه از فعالیت کادر جدید مدیریتی فدراسیون افزود: در این مدت بازبینی کلی در امور سه رشته شنا ، شیرجه و واترپلو انجام دادیم و طی آن با تشکیل کمیته های مشورتی متشکل از ملی پوشان اسبق و افراد خوشنام ، برنامه های بلند مدت و میان مدتی را برای این رشته ها در نظر گرفتیم.

وی تصریح کرد : فدراسیون در قالب کمیته مشورتی واترپلو برنامه ریزی ویژه ای را نیز بر روی رشته واترپلو انجام داد که طی آن علاوه بر تشکیل مدرسه واترپلو با هدف پشتوانه سازی و پرورش تیم های پایه ، برای سازماندهی تیم های بزرگسالان ، جوانان و کمتر از 18 سال به برنامه ریزی پرداختیم .

رضوانی با اشاره به هدفگذاری و برنامه های پیش روی تیم ملی واترپلو بزرگسالان اظهار داشت : طبق برنامه ریزی انجام شده تیم ملی واترپلوی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده در امارات برگزار خواهد شد ، شرکت می کند و مهمترین هدف واترپلو ایران صعود به المپیک 2012 است.

رضوانی عنوان کرد : سرمربی تیم ملی واترپلوی کشور روز سه شنبه جهت انجام مذاکرات نهایی برای پذیرفتن مسئولیت تیم ملی واترپلو وارد ایران می شود و من از تک تک شما می خواهم ضمن تلاش و کوشش و رعایت کامل نظم و انظباط تمام تلاش خود را برای همکاری و همدلی با مربیان تیم ملی انجام دهید.
محسن رضوانی در پایان خاطر نشان کرد : ما باید چرخ واترپلو را با تلاش و کوشش جمعی بچرخانیم و این مهم نیازمند وجود عزم و خود باوری در تمامی ملی پوشان است.

در ادامه این جلسه کامبیز رخشانی مهر مربی تیم ملی نیز طی سخنانی گفت : در تیم ملی منافع جمعی بر منافع فردی اولویت دارد و من از شما می خواهم در کنار احترام به پیشکسوتان خود و دوری از حواشی با رعایت نظم و انظباط تمامی سعی تلاش خود را برای اعتلای جایگاه تیم ملی بکار بگیرید .


۷ دی ۱۳۹۰ ۰۹:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.