کریم صفایی در گفتگو با سایت کمیته:در بخش تیمی بانوان و آقایان هم شانس کسب سهمیه المپیک داریم

کریم صفایی در گفتگو با سایت کمیته:در بخش تیمی بانوان و آقایان هم شانس کسب سهمیه المپیک داریم
تلاش فدراسیون تیرو کمان براینست تا در رویداد بعدی گزینشی المپیکی تعداد سهمیه های خود را در بخش تیمی مردان و زنان افزایش دهد.

کریم صفایی،رئیس فدراسیون تیرو کمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: رقابتهای فینال داخل سالن تیرو کمان از سطح فنی خوبی برگزار شد و این رقابتها تحت عنوان بزرگداشت سردار شهید تهرانی مقدم و شهدای غدیر برگزار شد که دین بزرگی بر گردن ما دارند.

وی ادامه داد:از میزبانی مطلوب کمیته ملی المپیک کمال تشکررا دارم چرا که رقابتها در فضایی زیبا و با امکانات برگزار شد و حضور مسئولان کمیته ملی المپیک از ابتدا تا انتهای مسابقات در کنار کمانداران قوت قلبی برای آنها محسوب می شد.

صفایی در پاسخ به این سئوال که آیا تعداد سهمیه های المپیکی کمانداران در المپیک 2012 افزایش خواهد یافت یا خیر می گوید:مطمئن باشد ما در رقابتهای جهانی که در پیش داریم در بخش تیمی مردان بطور قطع و در بخش تیمی بانوان هم اگر کمی شانس با ما یار باشد می توانیم سهمیه کسب کنیم.

رئیس فدراسیون تیروکمان در خاتمه اظهار داشت:جدای از دو مربی کره ای در بخش کامپوند هم در نظر داریم  یک مربی خوب خارجی جذب کنیم  که البته در این باره گمانه زینیهای لازم را انجام داده ایم چرا که برای موفقیت در بازیهای آسیایی گوانگجو برنامه داریم شکر خدا بودجه مناسبی هم بدستمان رسیده تا بتوانیم در این ماه های پایانی سال برنامه مان را اجرا کنیم و شرمنده مسئولین و ملی پوشان نشویم.
۶ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.