جهت کسب آمادگی مسابقات جام ملت های آسیا ؛رئیس فدراسیون هندبال : نوجوانان جمعه از تورنمنت قطر باز می گردند اما بزرگسالان شنبه به دوحه می روند

جهت کسب آمادگی مسابقات جام ملت های آسیا ؛رئیس فدراسیون هندبال : نوجوانان جمعه از تورنمنت قطر باز می گردند اما بزرگسالان شنبه به دوحه می روند
جلال کوزه گری تورنمنت چهارجانبه قطر را که با دعوت رسمی میزبان از تیم نوجوانان کشورمان انجام شد برای کسب آمادگی نوجوانان جهت حضور پرقدرت در مسابقات جام ملت های آسیا بسیار پربار دانست و زمان آن را از امروز سه شنبه 6 دی ماه تا پنج شنبه 8 دی ماه عنوان کرد و گفت: این تیم روز جمعه به ایران باز می گردند و روز شنبه بزرگسالان هندبالیست برای انجام سه بازی با تیم ملی قطر به آن جا اعزام خواهند شد.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این مطلب افزود : تورنمنت بین المللی چهارجانبه قطر با شرکت تیم های قطر، کره جنوبی، اسلوونی و ایران از امروز آغاز می شود و تا پنج شنبه ادامه می یابد و نوجوانان روز جمعه مجددا به کشور باز می گردند. 16 نوجوان به این تورنمنت فرستاده شدند که این تعداد طی دو مرحله اردوی تدارکاتی انتخاب شدند .

وی افرود : برای این تیم تورنمنت ها و بازی های تدارکاتی دیگری نیز در نظر داریم تا بتوانند با قدرت هر چه تمام تر در مسابقات آسیایی جوانان که تیر ماه سال آینده برگزار می شود و مسابقات آسیایی نوجوانان که شهریور ماه سال آینده می باشد حاضر شوند.

کوزه گری در مورد به روز کردن تمرینات پایه ای هندبال نیز گفت : ما برنامه های ویژه ای برای نوجوانان ، جوانان و همین طور بزرگسالان داریم اگر بتوانیم اردوهای تدارکاتی مستمر و بازی های تدارکاتی مختلف را داشته باشیم حتما نتیجه های خوبی خواهیم گرفت .

رئیس فدراسیون هندبال در مورد تمرینات تیم ملی هندبال بزرگسالان نیز گفت : هم اکنون اردوی دوم بزرگسالان به پایان رسیده و این تیم خود را برای مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا که 6 بهمن ماه در جده است آماده می کنند. به همین منظور  شنبه به قطر می روند و در آنجا با تیم ملی قطر سه بازی خواهند داشت، پس از آن نیز به کرواسی رفته  یک تورنمنت سه جانبه با تیم های کرواسی و اسلوونی خواهند داشت و بعد به یک شهر دیگر کرواسی  رفته و سه بازی نیز آنجا دارند و مجموعا در حدود 9 بازی تا قبل از  مسابقات جام ملت های آسیا که 6 بهمن ماه در جده برگزار می گردد شرکت خواهند کرد.



۶ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.