با حضور مهندس علی آبادی،بهرام افشارزاده و اعضای هیات اجرایی کمیته در موزه کمیته ملی المپیک؛نفرات برتر مسابقات فینال تیروکمان داخل سالن مشخص شدند

با حضور مهندس علی آبادی،بهرام افشارزاده و اعضای هیات اجرایی کمیته در موزه کمیته ملی المپیک؛نفرات برتر مسابقات فینال تیروکمان داخل سالن مشخص شدند
صبح امروز با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ،بهرام افشار زاده دبیر کل و جمعی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در محل موزه کمیته، مسابقات فینال تیراندازی با کمان داخل سالن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛این رقابتها  تحت عنوان بزرگداشت سردار شهید تهرانی مقدم و یارانش(شهدای غدیر) در دو بخش مردان و زنان و در 18 متر داخل سالن در دو بخش ریکرو و کامپوند در محل موزه کمیته ملی المپیک برگزار شد که در خاتمه در بخش ریکرو مردان مجید میر رحیمی، نادر منوچهری و مجید شهبازی و در ریکرو بانوان سمیه ماهیگیران ،زهرا ده بزرگی و سارا بنیانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کامپوند مردان نیز اسماعیل عبادی، محمد رضا کوراوغلی و جبرئیل عبادی و در بخش کامپوند بانوان نیز سارا تبیان، مهری شمشیر کش و سارا یوسف زاده به تریبت عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این رقابتها مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا، بهرام افشار زاده دبیرکل، مهدی قدمی نائب رئیس اول هیات اجرایی کمیته، شاهرخ شهنازی عضو هیات اجرایی و رئیس آکادمی ملی المپیک و پار المپیک و کریم صفایی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در سالن موزه کمیته ملی المپیک از نزدیک نظاره گر مسابقات بودند.

تیم ملی تیراندازی با کمان داخل سالن کشورمان قرار است در صورت امکان به رقابتهای جهانی فرانسه که اواخر دی ماه برگزار می شود اعزام شود.

۶ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.