مالمیری: شانس ایران مثل چهار دوره قبل برای کسب سهمیه المپیک بسیار بالاست

عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: کشورهای شرکت کننده از اسیای میانه به اندازه ایران قوی نیستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک واحد مالمیری در خصوص مسابقات فجر کاپ به سایت فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت:سطح مسابقات تنیس روی میز جام فجر با حضور تیم های مجارستان و بلاروس بسیار بالا بود .

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات دوبل تصریح کرد:انتخاب کردن یار بر عهده خودمان است با هر کس که در تیم بیشتر هماهنگ باشیم و بازی بهتری داشته باشیم به عنوان همبازی انتخاب می کنیم که در این دوره من و میدیا لطف الله نسب به قهرمانی رسیدیم و نوشاد عالمیان سوم شد.

مالمیری درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن اظهار داشت: شانس ایران مثل چهار دوره قبل بسیار بالاست. کشورهای شرکت کننده از اسیای میانه به اندازه ایران قوی نیست. نمی توانم بگوییم نوشاد عالمیان شانس صد در صد تیم ماست ولی وی هم بسیار موفق ظاهر شده است.

وی درباره عدم حضورش در مسابقات کسب سهمیه گفت: من در دور اول چهارم شدم .حتی نفرات اول و دوم را هم شکست دادم ولی در دور دوم ششم شدم و به نفر هشتم باختم . بدشانسی آوردم . در حال حاضر خودم باشگاه پینگ پنگ تاسیس کردم و به این واسطه  به شدت در حال تمرین هستم تا به مسابقات انتخابی چهار سال دیگر برسم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: می خواهم در مورد یک مشکل بزرگ با فدراسیون صحبت کنم که به تازگی دامان ما را گرفته و آن هم نداشتن تیم باشگاهی است. هشت نفر اول تنیس روی میز ایران در تیم های باشگاهی دارای قرارداد نیستند . من خودم یکی از این افراد هستم . این خیلی به ضرر تیم هاست چون خیلی از بچه قراردادهایشان تنها منبع کسب درآمدشان است. تنها دلیلش هم نبود بودجه است. فدراسیون باید تیم های را به لیگ بیاورد که حداقل توانایی پرداخت قراردادهای بازیکن ها را داشته باشند.

۵ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.