فرجی: از سبکهایی که میزبانی مسابقات بین المللی را بر عهده بگیرند،حمایت می کنیم

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: با نگاه جدید وزارت ورزش و جوانان به رشته کاراته، این وزارتخانه نسبت به اعزام های برون مرزی و میزبانی پیکارهای بین المللی نظر مساعد داشته و فدراسیون را در این زمینه حمایت می کنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، فرجی ضمن تقدیر و تشکر از ستاد برگزاری و داوران هفتمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ایران زمین که جمعه گذشته با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتمه یافت، اظهار داشت: هر یک از سبکها در صورت میزبانی مسابقات بین المللی، از حمایت ویژه فدراسیون برخوردار خواهند شد.

سرپرست فدراسیون کاراته ادامه داد: برای اشاعه ورزش کاراته فدراسیون آمادگی دارد از تمامی مسابقات بین المللی سبک ها حمایت و پشتیبانی کند، چرا که برگزاری و میزبانی این گونه رقابتها میدان تدارکاتی خوبی برای قهرمانان محسوب می شود و کاراته کاها و مربیان از حضور در این پیکارها بهره های فنی زیادی خواهند برد.

وی افزود:برای استفاده از خرد جمعی پیشکسوتان و صاحبنظران در زمینه های مختلف، مسابقات انتخابی تیم ملی، لیگ، پرورش استعدادها، راهکارهای مناسب جهت ایجاد انگیزه در میان مربیان، بازیکنان و داوران، ارائه شیوه های نوین در زمینه افزایش تعامل فدراسیون با سبکها و افزایش رشد جمعیتی کاراته فرمی تهیه شده و به زودی و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
۵ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.