مربی تیم ملی بوکس: در همه اوزان شانس کسب سهمیه را داریم

مربی تیم ملی بوکس: در همه اوزان شانس کسب سهمیه را داریم
اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و اوکراین جهت حضور قدرتمند ملی پوشان برای کسب سهمیه المپیک در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ 20 نفر از بوکسورهای کشورمان در قالب دوتیم خود را جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می کنند.

غلامرضا کریمی مربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص کسب سهمیه و اردوی مشترک این تیم گفت: پس از کسب یک سهمیه المپیک توسط احسان روزبهانی در رقابت های جهانی باکو، این بار تیم را برای رقابت های قزاقستان که به عنوان آخرین مسابقات انتخابی المپیک می باشد، آماده می کنیم.

وی در ادامه در خصوص اردوی مشترک مشت زنان با تیم ملی اوکراین گفت: ما اردوی مشترکی را با تیم ملی بوکس کشور اوکراین در حال برگزاری هستیم و در نوبت بعداز ظهر اعضاء این تیم با بوکسورهای کشورمان به تمرین های تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.

وی افزود: در ادامه این تمرینات تیم کشورمان در دو مرحله با مشت زنان اوکراینی به رقابت خواهند پرداخت.

کریمی در پایان در خصوص رقابت های قزاقستان که دردهه اول فروردین ماه برگزار می شود گفت: ما در بازیهای انتخابی المپیک در قزاقستان  که هرچند دشواراست ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد چون ما به همه اوزان امیدواریم و در همه اوزان شانس کسب سهمیه را خواهیم داشت.
شایان ذکر است که در المپیک پکن تیم ملی بوکس ایران در سه وزن حضور داشت که سپهوند توانست مقام چهارمی این رقابت ها را کسب نماید.



 

۴ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.