ربطی: از نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی حمایت می‌کنیم

عارف ربطی گفت: فدراسیون کشتی از نمایندگان کشتی ایران در مجامع بین‌المللی حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی  با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر ایران نمایندگانی در کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی کشتی و همچنین عضوی در شورای کشتی آسیا دارد.

وی ادامه داد: مسلما مراودات بین‌المللی در پیشبرد کشتی ایران نقش تأثیرگذاری دارد و ما علاوه بر اینکه به فکر ارتقاء جایگاه خود در فیلا هستیم از این نمایندگان خود نیز بنحو شایسته ای حمایت می‌کنیم.

ربطی در مورد برنامه‌های آتی تیم‌های ملی کشتی اظهار داشت: قرار است برای اینکه برنامه‌های تیم ملی از این پس به شکل مطلوب‌تری دنبال شود هر تیم ملی یک سرپرست داشته باشد که احکام این نفرات نیز مانند پرویز عالی در تیم آزاد بزرگسالان به زودی صادر می‌شود.

وی در مورد انتقاداتی که به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی آزاد صورت می‌گیرد تصریح کرد: به هرحال فشردگی لیگ کشتی به دلیل برنامه‌های تیم ملی است و باید هرچه زودتر اردوها آغاز شود، ضمن اینکه در سایر موارد نیز فدراسیون به دقت مسائل را پیگیری می‌کند.

ربطی در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات در هیأت کشتی کردستان به دلیل برخی مشکلات بوجود آمده در رقابت‌های قهرمانی کشور در سقز و با درخواست مسئولان استانی بود، ضمن اینکه فرد پیشنهادی نیز از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به فدراسیون معرفی شد.
۳ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.