دیدارمسئولین فدراسیون و مربیان خارجی قایقرانی با رئیس کمیته ملی المپیک؛علی آبادی: جذب مربیان خوب خارجی باعث رشد و شکوفایی قایقرانی خواهد شد

دیدارمسئولین فدراسیون و مربیان خارجی قایقرانی با رئیس کمیته ملی المپیک؛علی آبادی: جذب مربیان خوب خارجی باعث رشد و شکوفایی قایقرانی خواهد شد
احمد دنیا مالی رئیس فدراسیون قایقرانی،سهرابیان دبیر و دو مربی خارجی قایقرانی با حضور در کمیته ملی المپیک با مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دو مربی مرد و زن از کشورهای دانمارک (آقای هاستینگ) و مجارستان(خانم دوشوا) که برای بازدید از امکانات قایقرانی کشورمان جهت هدایت تیم های ملی قایقرانی ایران به تهران  سفر کردند  به همراه احمد دنیا مالی رئیس فدراسیون و سهرابیان دبیر با حضور در کمیته ملی المپیک با مهندس علی آبادی دیدار و گفتکو کردند.

در این دیدار احمد دنیا مالی ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت فعلی ورزش قایقرانی و هدف از جذب این دو مربی خارجی برای تیم های ملی مردان و زنان گفت:در نظر داریم برای رشد قایقرانی در عرصه داخلی و خارجی اقدام به جذب مربیان خوبی از کشورهای مختلف جهان کنیم و بغیر از این دو مربی صحبتهایی نیز با یکی از مربیان چینی در روئینگ هم شده که البته به توافق نهایی نرسیده ایم.

وی ضمن قدردانی از حمایت مهندس علی آبادی از فداسیون قایقرانی اظهار داشت:هدف ما حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی دوره بعد 2014 یعنی در کره جنوبی و المپیک  2016 برزیل می باشد و باید از هم اکنون ضمن جذب مریان خوب خارجی و فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه گامهای مهمی بر داریم در واقع هدف از جذب این مربیان در همین راستاست.

سپس مهندس علی آبادی ناب رئیس شورای المپیک آسیا ضمن خیر مقدم به مربیان خارجی اظهار داشت:ظرفیتهای کشور ایران در ورزش قایقرانی با توجه به دسترسی به دریا در شمال و جنوب و همچنین داشتن منابع آبی در غرب کشور و توانمندی بالای ورزشکاران کشورمان و موقعیت خاص جغرافیایی این امکان را می دهد در بسیاری از رشته های ورزشی توانایی رشد در عرصه بین المللی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همه این عوامل در کنار جدیدیت و پشتکاری که از سوی رئیس فدراسیون قایقرانی شاهد بودیم باعث گردید تا قایقرانی کشورمان رشد محسوسی در این سالها در عرصه بین المللی داشته باشد بطوریکه حتی در بازیهای آسیایی قایقرانان کشورمان خوش درخشیدند اما معتقدم به دلیل برخی محدودیت امکانات هنوز به بیش از 20 درصد توانایی خود نیز شاید نرسیده باشیم اما بدون تردید در آینده با تلاشهایی که از سوی رئیس فدراسیون و مجموعه آن دیده می شود پیش بینی می شود بخش عمده ای از مدالهای ایران در بازیهای آسیایی و چه بساالمپیک از سوی قایقرانان بدست آید. در واقع این رشته به تنهایی می تواند 15 مدال طلا ،نقره وبرنز برای کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای آسیایی کسب کند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:بدون شک حضور این دو مربی بین المللی در قایقرانی باعث شگوفایی استعدادهای ورزشی کشورمان در بخش قایقرانی خواهد شد تا به امید خدا با ترکیبی از مدیریت ،برنامه ریزی و امکانات بتوان در المپیک هم بعد جدای از کسب سهمیه ،حتی مدال هم گرفت.
سپس هاستینگ مربی دانمارکی قایقرانی در بخش روئینگ ضمن تشکر از میهمان نوازی ایرنیان اظهار داشت:به شخصه انتظار این نوع برخورد را نداشتم بخصوص که ورزشکاران شما تشنه یاد گرفتن و رشد هستند و همین مسئله کار مربیان را راحت تر می کند امکانات خوبی هم دارید و اگر بتوانیم ورزش را به جامعه متصل کنیم قطعا شاهد رشد آن در کشور و بخصوص قایقرانی خواهیم بود.

در پایان از سوی مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا به رسم یابود هدایای نفیسی به مربیان خارجی اهدا شد.
۳ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.