دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان درگذشت ملی پوشان جوان جودوی ایران را تسلیت گفت/ تمامی اعضای تیم اعزامی در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شوند

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان درگذشت ملی پوشان جوان جودوی ایران را تسلیت گفت/ تمامی اعضای تیم اعزامی در قطعه نام آوران به خاک سپرده می شوند
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن عرض تسلیت به جامعه ورزش و خانواده جودو کاران جان باخته در حادثه سقوط هواپیما از دفن آنان در قطعه نام آوران ورزش ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده  دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن ابراز همدردی با خانواده جودوکارانی که ظهر امروز و در حادثه سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند این ضایعه دردناک را به جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.
افشارزاده این حادثه را شوک بزرگی برای ورزش ایران و جودوی جهان دانست و از تمهیدات لازم برای دفن تمامی قهرمانان و مربیان این حادثه در قطعه نام آوران ورزش ایران در بهشت زهرای تهران خبر داد.
وی در پایان گفت: این قهرمانان در راه آماده سازی جهت کسب افتخار برای ایران زمین کشته شدند و به همین خاطر نیز نام و خاطر آنان تا ابدیت در دل ایرانیان و مردم ورزش دوست ایران حفظ و گرامی خواهد ماند.

 شایان ذکر است اعضای تیم ملی نوجوانان جودو ایران در مسیر سفر به ارمنستان، در سانحه سقوط هواپیما در شهر قزوین جان خود را از دست دادند.

 این تیم که قرار بود 15 مرداد در پیکارهای جهانی مجارستان حاضر شود برای کسب آمادگی بیشتر تصمیم داشت در ایروان اردوی مشترک برگزار کند که در این سانحه همگی جان خود را از دست دادند.
وحید ابراهیمی (وزن 51- کیلوگرم)، ایمان زینی وند (‌وزن 55- کیلوگرم)، حسین بناء (‌وزن 60- کیلوگرم)، سعید رسولی (وزن 66- کیلوگرم)، مصطفی صباغی (وزن 73- کیلوگرم)، یحیی باقرپور (وزن 81- کیلوگرم)، مصیب عزیز الهی (وزن 90- کیلوگرم) و علیرضا لشکری (وزن 90+ کیلوگرم) به همراه علی بهرامی به عنوان سرمربی و علی محدث مربی اعضای این تیم را تشکیل می دادند.
این هواپیما 16 دقیقه بعد از پرواز از فرودگاه امام خمینی در روستای فارسیان اقبالیه قزوین سقوط کرد و تمامی 168 سرنشین آن کشته شدند.
کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران این ضایعه دردناک را به جامعه ورزشی کشور و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می نماید.

۲۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۴:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.