پاسگال:فرانسه فقط 5 قهرمان دارد

اردوی بسیار خوبی را در ایران برگزار می کنیم و با توجه به اینکه تمامی امکانات به صورت متمرکز ایجاد شده، دیگر زمان زیادی را برای جابجایی از دست نمی دهیم.
    
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پاسگال ژنتیل ،بازیکن تیم ملی فرانسه،ضمن بیان مطلب فوق،تصریح کرد:تیم ملی ایران از امکانات بسیار خوبی برخوردار است به نحوی که تمرینات فنی،بدنسازی و استراحت به صورت متمرکز ایجاد شده و همین در میزان آمادگی ملی پوشان و کسب تمرکز فکری می تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

وی ادامه داد: از دیرباز نحوه مبارزات تکواندوکاران ایرانی را دنبال کرده ام و از گذشته هادی ساعی ،بی باک،یوسف کرمی و سایرین را می شناسم و همواره تلاش کرده ام که از سبک امتیاز گیری آنها استفاده لازم را ببرم و اعتقاد دارم که همه آنها قهرمانان بزرگی هستند چون به دفعات برای تکواندو ایران مدالهای ارزشمندی را بدست آورده اند.

پاسگال خاطرنشان کرد:در فرانسه تکواندو از رشته های اصلی محسوب نمی شود و در این بین ما تنها 5 قهرمان مدال آور در اختیار داریم، ولی در ایران شاهد هستیم که قهرمانان زیادی هستند و همین نشان از اهمیت و اقتدار این رشته المپیکی دارد به همین دلیل سعی می کنیم با تمرینات مداوم در آینده بتوانیم سهمیه المپیک را در اختیار بگیریم.

وی افزود:در شرایط فعلی تمرکز خود را روی کسب سهمیه المپیک گذاشته ایم و بعد از تصاحب این هدف دشوار، تمرینات خود را برای المپیک از سرخواهیم گرفت البته برای این مهم انگیزه زیادی دارم  و از آمادگی خوبی هم برخوردار هستم، ولی واقعیت این است که کسب سهمیه در قاره اروپا دشوار است و نفرات مدعی زیادی برای المپیک حضور دارند و همین کار ما را سختر می کند.
۱ دی ۱۳۹۰ ۱۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.