پیمان فرخی در گفتگو با سایت کمیته:شمشیر بازان ملی پوش به ایتالیا و فرانسه اعزام می شوند

پیمان فرخی در گفتگو با سایت کمیته:شمشیر بازان ملی پوش به ایتالیا و فرانسه اعزام می شوند
تیم های ملی شمشیربازی کشورمان در سه اسلحه سابر،اپه و فلوره بهمن ماه به کشورهای ایتالیا و فرانسه اعزام می شوند.

پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیر بازی در گفتگو با سایت کمیته ملی الپیک ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:رقابتهای شمشیر بازی ورلد کاپ که به میزبانی کشورمان در رده سنی جوانان در حال برگزاری است از سطح فنی خوبی برخوردار بوده و شکست نمایندگان دارای رنکینگ جهانی در برابر ملی پوشان جوان کشورمان نشان می دهد شمشیر بازی در بخش جوانان رشد خوبی داشته است.

وی ادامه داد:تمام تلاش ما برگزاری مسابقاتی در حد مطلوب بود و همین امر باعث شد تا ناظر فدراسیون جهانی از نحوه برگزاری رقابتها ابراز رضایت کرده و آنرا مطابق با استانداردهای بین المللی بداند از طرفی در این رقابتها فدراسیون به آن اهدافی که در این مسابقات مد نظرش بود دست یافت.

فخری در خصوص تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار داشت:اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان از هفته آینده آغاز می شود تا بعد از یک ماه حضور در اردوی مداوم،ملی پوشان به رقابتهای جهانی فرانسه و ایتالیا اعزام شوند در واقع تیم های ملی سابر و اپه به کشور ایتالیا و فلوره کشور به فرانسه اعزام می شوند.

دبیر فدراسیون شمشیر بازی در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک لندن نیز گفت:ما در رقابتهای جهانی توسط طلوعی و در رقابتهای منطقه ای آسیایی توسط یعقوبیان شانس کسب سهمیه المپیک را داریم و امیدورایم بچه ها بتوانند از این فرصت ها استفاده لازم را ببرند.
۳۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.