مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه؛نمایندگان کشورمان به کار خود پایان دادند

سه بدمینتون باز کشورمان به کار خود در رقابتهای بین المللی بدمینتون ترکیه پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، رقابتهای بین المللی ترکیه از روز(دوشنبه) در جدول مقدماتی مردان آغاز به کار کرد که محمدرضا خانجانی در دور نخست موفق شد تا با نتیجه 2 بر صفر سهراب کاسیموف ازبک به مرحله بعد راه یابد اما در دور دوم در مصاف با امره وورال از کشور میزبان در یک دیدار نزدیک در دو گیم و با نتایج ۲۱-۱۹و ۲۴-۲۲ مغلوب و از دور رقابتها حذف شد.

فرزین خانجانی بدمینتون باز جوان کشورمان نیز دوشنبه در دور نخست جدول مقدماتی مردان روبروی  ارول سیلان ازکشور میزبان قرار گرفت و وی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد اما فرزین خانجانی نیز همانند برادرش در دور دوم ناکام بود و مقابل ماریوس میره از نروژ در یک دیدار دشوار در سه گیم و با نتایج ۱۶-۲۱، ۲۱-۱۴و ۲۳-۲۱ مغلوب شد.

سروش اسکندری دیگر نماینده کشورمان که به علت رنک خوب بین المللی به طور مستقیم در جدول اصلی حضور داشت  روز سه شنبه در دور نخست رقابتهای یک نفره مردان مقابل والری آتراشچنکوف از اوکراین با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد.

برادران خانجانی در قسمت دونفره مردان رقابتهای بین المللی ترکیه هم حضور داشتند که دوبل آنها در دور نخست مقابل  تیم لی سانگ جون و کانگ جی ووک از کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.
مسابقات بین المللی ترکیه 28 آذر تا 1 دی با حضور بیش از 270 بدمینتون باز در شهر استانبول برگزار می شود.
۳۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.