برای نظارت بر مسابقات بین المللی جام ایران زمین، هیتوشی کاسویا وارد تهران شد

در حالی که هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام ایران زمین کاراته روز جمعه دوم دی ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود، اما بامداد امروز (دوشنبه) هیتوشی کاسویا، بنیانگذار و رئیس کمیته فنی فدراسیون جهانی شوتوکان w.s.k.f برای نظارت بر این مسابقات وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به گفته احمد صافی، رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین المللی جام ایران زمین، قرار است تیم های عراق با 15 ورزشکار، تیمهای کره جنوبی و هنگ کنگ به ترتیب با 7 و 13 نفر ، ارمنستان با 16 و هلند با 2 نفر فردا وارد کشورمان شوند. آمریکا، گرجستان، پاکستان هم تیمهایی هستند که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ایران می آیند، ضمن اینکه کشورهای هند، ترکیه و ازبکستان هم آمادگی خود را برای حضور در این رقابتها اعلام کرده اند .

صافی با اشاره به اینکه استاژ فنی کاتا و کومیته در دو بخش تئوری و عملی افراد با حضور کاسویا آغاز می شود، گفت:انتظار می رود در این استاژ که در مجموعه ورزشی معلم و مرکز آموزش فدراسیون کاراته( شهید کبکانیان ) برگزار می شود بیش از 800 نفر حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و تیم منتخب سبک شوتوکان w.s.k.f تیم های داخلی این رقابتها هستند گفت: مسابقات بین المللی جام ایران زمین در تمامی رده های سنی بانوان و آقایان در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می شود.

گفتنی است هفتمین دوره مسابقات بین المللی جام ایران زمین با همکاری فدراسیون کاراته،دانشگاه آزاد اسلامی و مکتب شوتوکان w.s.k.fبرگزار می شود.
۲۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.