رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد : حسین وفایی به بزرگترین آکادمکی بولینگ و بیلیارد جهان فرستاده می شود

هاشم اسکندری در کنفرانس مطبوعاتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد که به منظور قهرمانی حسین وفایی در مسابقات جهانی اسنوکر هندوستان برگزار شد گفت برای موفقیت های بیشتر و پی در پی حسین وفایی از وی حمایت می کنیم و قصد داریم حسین وفایی را برای انجام تمرینات منظم و تخصصی به آکادمی انگلیس بفرستیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک از نشست خبری فدراسیون بولینگ و بیلیارد در این نشست هاشم اسکندری با اشاره به کسب مدال طلای مسابقات جهانی و عضویت حسین وفایی ورزشکار اسنوکر 17 ساله کشورمان در جمع حرفه ای های جهان ضمن بیان این مطلب افزود : این رشته در ایران در حال پیشرفت است و تعداد خطوط بیلیارد از 101 خط در سال اخیر به 270 خط رسید ، مربیان خارجی به ایران آمدند تا مربیان بیلیارد برجسته ای برای کشورمان زیر نظر مربیان بین المللی تعلیم ببینند. وی همچنین جایگاه ایران را در جدول بین المللی در این ورزش جایگاه چهلم جهان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این جایگاه تا دو سال آینده با برنامه ریزی های انجام شده ارتقا یابد.

هاشم اسکندری ادامه داد : در این فدراسیون برنامه ریزی های مختلفی کردیم و تدابیری اندیشیدیم تا بتوانیم در فرهنگ سازی مردم موثر باشد و بتوانیم این رشته را در ایران شکوفا کنیم برای این منظور هم فقط به بودجه فدراسیون بسنده نکردیم کمیته بازرگانی تدارک دیدیم و با این کار اسپانسرهای مالی جذب کرده و نیازهای مالی را نیز مرتفع می سازیم.

حسین وفایی نیز در این نشست ضمن بیان این مطلب که با تمرین می تواند این مقام قهرمانی را حفظ کند و هم اکنون نیز روزی 6 ساعت تمرین می کند گفت : پیشنهاد من برای اینکه این رشته در ایران ارتقا یابد اول زیاد کردن آکادمی ها ی آموزشی در شهرهای مختلف است و دوم شروع کردن از کار کردن با استعدادها از سنین پایه می باشد. فکر می کنم اگر استعدادیابی شود و از 9 تا 11 سالگی روی استعدادها تمرکز و کار شود میتوانیم 16 تا 19 سالگی بهترین بهره وری را از این نیروهای توانمند داشته باشیم.

 وی در مورد مسابقه فینال این رقابت ها که مدت 11 ساعت طول کشید نیز تصریح کرد : این رقابت در مقابل قهرمان ولزی صورت گرفت کسی که به مقام هشتم جهان دست یافته بود. رقابت سختی بود ولی توانستم پیروز شوم.

حسین وفایی در پاین ضمن تشکر از مسئولین ورزشی کشور خاطر نشان کرد پیش از رقابت ها قصد کردم  مدال قهرمانی‌ام را به آستان قدس رضوی و کاپ را به مقام معظم رهبری اهدا کنم. امیدوارم در ادامه با حمایت مسئولین افتخارآفرینی بیشتری داشته باشم. 
۲۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.