سی و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک؛علی آبادی:شرایط مطلوبی در ورزش کشور حاکم شده است

سی و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک؛علی آبادی:شرایط مطلوبی در ورزش کشور حاکم شده است
فضای فعلی ورزش فضایی با حداقل دافعه و برخوردها وحداکثر جاذبه است که دلگرم کننده می باشد تا کمیته ملی المپیک با تمام وجود و از جمیع جهات در خدمت شما عزیزان باشد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در مجمع اظهار داشت:آرزوی توفیق و سربلندی دارم برای همه عزیزانی که در ورزش در حال خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان هستند و همچنین تبریک عرض می کنم به عزیزانی که به تازگی در راس فدراسیونهای ورزشی وارد عرصه مدیریتی شده اند و امیدواریم در مجموعه عظیم ورزش کشور و با توجه به حمایت های همه جانبه وزارت ورزش و جوانان شاهد توفیق و موفقیت روز افزون شما در مجموعه ورزش کشور باشیم.

علی آبادی خاطر نشان کرد:در این دوره جدید از فعالیتهای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تفاوت اساسی نسبت به گذشته دیده می شود که انگیزه های پیشرفت ورزش کشور را فراهم می کند و باعث می شود تا مدیران با دلگرمی در فضای مطلوب ورزشی فعالیت و خدمت گذاری کنند و آرزو می کنم مجموعه پر تلاش وزارت ورزش و جوانان با توجه به حضور آقای دکتر عباسی در راس آن  که  فضای دوستانه ای را فراهم کرده است، موفق باشند. در واقع فضای فعلی ورزشی فضایی با حداقل دافعه و برخورد ها و حداکثر جاذبه است که  دلگرم کننده می باشد تا کمیته ملی المپیک با تمام وجود و از جمیع جهات در خدمت شما عزیزان باشد. در واقع این حرفها نه از جانب من بلکه از جانب اعضای محترم هیات اجرایی کمیته می باشد که بار اصلی را در این زمینه به دوش می کشند.

نائب رئیس شورای المپیک آسیا ادامه داد:در طی این سه سال هیچکدام از جلسات هیات اجرایی کمیته لغو نشده و چه بسا عزیزان از ساعت  6  تا  9 صبح با حضور در کمیته پیگیر کارهای مربوط به ورزش کشور بوده و چه بسا حتی جلسات فوق العاده هم داشته ایم و امیدواریم خداوند به این عزیزان توفیق خیر و خدمت شایسته بدهد البته در کمیته بیشترین وقت گذاشته شده، بحث تامین منابع مالی بود که سعی کردیم با عنایت ویژه ریاست محترم جمهوری و اعضای محترم هیات دولت بتوانیم منابع لازم را تامین کنیم بطوریکه دریافتی کمیته چند برابر شده است هر چند هنوز کمبودهایی داریم ولی به هر حال تمام تلاش ما این بود تا بتوانیم انتظارات شما عزیزان را که در صف مقدم کار و تلاش و پاسخگوی حقیقی در ورزش هستید تا با فراغ بال بیشتری کار کنید که البته بار اصلی این زحمات بر دوش آقای ارشدی بود که جا دارد به وی نیز خسته نباشید، بگویم .

علی آبادی در ادامه صحبت های خود اظهار داشت:در بخش شرکت سرمایه گذاری هم با تلاش های آقای نوحی در گذشته و آقای شریف زاده در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری کمیته اقدامات مهمی برای درآمد زایی داشته و با اقدامات انجام شده در صددیم تا در آینده ای نزدیک، حداقل 20 تا 25 درصد هزینه کمیته را از منابع داخلی تامین کرده و حتی می توانیم در یک پروسه چهار ساله این تامین بودجه را به 40 درصد هم برسانیم. در بخش نظارت بر عملکرد و ارزیابی فدراسیونها در بازیهای گروهی هم سیستمی طراحی شده که آقای قدمی زحمت آنرا کشیدند از طرفی بحث آکادمی نوین را نیز در دستور کار قرار دادیم و امیدورایم در این زمینه بتوانیم از دیدگاه های شما در این باره استفاده کنیم.

۲۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.