جهت کسب سهمیه المپیک 2012 لندن؛ زنگی آبادی : بهترین نفرات را به مسابقات آسیایی اعزام می کنیم

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان مسابقات کاپ آسیایی مالزی را فرصتی برای محک تیم دوم ملی کشورمان دانست وبا موفق توصیف کردن عملکرد نفرات اعزامی گفت: برای کسب سهمیه 2012 لندن بهترین نفرات را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون علی زنگی آبادی گفت : مرحله اول مسابقات کاپ آسیا در تایلند بود که به دلیل بارندگی مسابقات به طور کامل برگزار نشد و ما هم تیم کاملی را به تایلند اعزام نکرده بودیم.

وی ادامه داد : اما درکاپ آسیایی مالزی با 17 نفر ورزشکار در دوبخش آقایان و بانوان شرکت کردیم و توانستیم با 13 مدال رنگارنگ ( 5 طلا، 5 نقره و 3 برنز) به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری درادامه با بیان اینکه تیم اعزامی تیم دوم ایران بود، عملکرد ملی پوشان کشورمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این اقدام در راستای پشتوانه سازی، محک تیم ملی دوم ایران و کسب تجربه انجام شد، به ویژه ملی پوشان بانوی کشورمان پس از کسب 5 مدال به این خودباوری رسیدند که می توانند با تلاش بیشتر به سکوهای قهرمانی هم دست پیدا کنند.

وی توضیح داد :این اولین باری نیست که ما در مسابقات کم اهمیت تر از تیم دوم استفاده می کنیم چرا که براین باوریم باید برای تیم ملی پشتوانه هایی میدان دیده و با تجربه پرورش دهیم و چنین مسابقاتی می تواند این فرصت ها را دراختیار ملی پوشان کشورمان به ویژه بانوان قراردهد.

زنگی آبادی از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مالزی، به عنوان مهمترین رویداد پیش روی تیم ملی دورچه سواری ایران نام برد و اظهارداشت : بهترین رکاب زنان کشورمان به این رقابتها اعزام خواهند شد. ‌چراکه موفقیت در این مسابقات می تواند مجوز حضور دربازی های لندن در رشته اومنیوم را از آن ایران کند.

وی مهمترین مشکل ملی پوشان دوچرخه سواری کشورمان در رشته پیست را نداشتن پیست چوبی اعلام کرد و افزود: پیست دوچرخه سواری تهران رو باز است و با نشستن شبنم، صبحها دچار یخ زدگی می شود و برای تمرین قابل استفاده نیست.

وی افزود: به همین منظور در نظر داریم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی 10 روزه ای را دراین کشور برگزار کنیم و امیدوارم با تزریق بودجه به فدراسیون با دغدغه کمتری فعالیتهای برنامه های قهرمانی خود را پیگیری کنیم.

۲۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.