دیداررئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با مهندس علی آبادی؛آقا میر:ورزش قهرمانی و همگانی باید همسو با یکدگر حرکت کنند

دیداررئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با مهندس علی آبادی؛آقا میر:ورزش قهرمانی و همگانی باید همسو با یکدگر حرکت کنند
ظهر امروز سید محمدحاج آقا میر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن حضور در کمیته ملی المپیک با مهندس علی آبادی دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش رولبط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا ضمن قدردانی از تلاشهای سازمان ورزش شهرداری پایتخت اعلام داشت: امید می رود کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش کشور بتوانند ضمن بهره مندی از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری یکدیگر،گامهای موثری در افزایش ورزش همگانی و قهرمانی بردارند.

علی آبادی تصریح کرد:یکی از دغدغه های مهم دولت نهم و دهم افزایش سرانه ورزشی و در دسترس قرار دادن امکانات ورزشی برای عموم مردم از دور دست ترین نقاط کشور و پایتخت بود و انصافا در این بخش بسیار موفق عملکرده است و امیدوارم کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران با گسترش تعاملات و همکاریهای ورزشی خود در عرصه قهرمانی و همگانی خدمتگزاران خوبی برای مردم عزیز باشیم.

در ادامه آقا میررئیس سازمان ورزش کشور ضمن آروزی موفقیت برای کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک لندن اظهار داشت:بدون تردید تعامل مناسب کمیته ملی المپیک و سازمان ورزش شهرداری تهران چه در ابعاد قهرمانی و چه در ابعاد همگانی به نفع ورزش پایتخت نشینان خواهد بود و شهرداری تهران بسیار خوشحال می شود تا بتواند ضمن بهره مندی از تجربیات کمیته ملی المپیک تجربیات خود را نیز در این باره ارائه دهد در واقع ورزش همگانی و قهرمانی باید همسو با یکدیگر حرکت کنند.

آقا میر تصریح کرد:بدون تردید نمایندگان ورزشی کشورمان می توانند در بازیهای المپیک لندن با توجه به حمایتی که کمیته ملی المپیک از فدراسیونها و قهرمانان دارد بهتر از گذشته بدرخشند و آرزوی همه ما ایرانیان است که کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک 2012 با پیروزی به کشورمان بازگردند.
۲۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.