نوروزی :مسابقات آزمایشی المپیک ذهن مرا از مسائل حاشیه‌ای دور کرد

نوروزی :مسابقات آزمایشی المپیک ذهن مرا از مسائل حاشیه‌ای دور کرد
امید نوروزی دارنده‌ی مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو با بیان اینکه حضور در مسابقات آزمایشی المپیک 2012 لندن باعث شد تا وی به لحاظ روحی و روانی بتواند در اردوهای تیم ملی تمرکز بیشتری را پیدا کند گفت: می‌خواهم حق خودم را با کشتی بگیرم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کشتی؛ دارنده‌ی مدال طلای مسابقات جهانی استانبول در این رابطه اظهار کرد: من به خاطر محبتی که مردم نسبت به من داشتند تصمیم گرفتم تا دوباره به دنیای کشتی باز گردم به هرحال برایم بسیار سخت بود تا دوباره در شرایط تمرین قرار گیرم.

بی انگیزگی مفرط و آینده‌ای نا معلوم تمام ذهن مرا گرفته بود ولی همانطور که گفتم خواسته‌های مردم که از هرچیز دیگری برای من بالاتر و با ارزش‌تر است باعث شد تا من بر خواسته‌های شخصی خودم پای بگذارم انصافا برای بازگشت دوباره به اردوهای تیم ملی نیز محمد بنا و سایر مربیان تیم ملی به من کمک زیادی کردند.

وی افزود: در واقع مسابقات آزمایشی المپیک لندن باعث شد تا ذهن من از آن مسائل پاک شود و روی اردوهای تیم ملی از این پس متمرکز شود. من به دنبال مجادله با کسی نیستم ولی حق خودم را با کشتی خواهم گرفت.

نوروزی با بیان اینکه هدف وی کسب یک مدال خوش‌رنگ در المپیک 2012 است تصریح کرد: می‌دانم کسب مدال المپیک با مدال جهانی کاملا متفاوت است. روزهای سختی را پیش رو دارم باید تمرینات فشرده و سختی را انجام دهم تا به شرایط مطلوب برسم. به هرحال امیدوارم همانطور که مردم ایران تاکنون از من حمایت کرده‌اند از این پس نیز برایم دعا کنند تا بتوانم در المپیک دل آن‌ها را شاد کنم. من با کمترین آمادگی در مسابقات آزمایشی شرکت کردم هم اینکه وضعیت مسابقات و سالن مسابقات سال بعد را از نزدیک دیدم فکر می‌کنم از بسیاری از حریفانم جلوتر هستم.

دارنده‌ی مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگژو و مدال طلای مسابقات جام جهانی ارمنستان و بلاروس در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام وجود برای کشورم خواهم جنگید. در اردوها سخت تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم هر روز بر تجربیاتم اضافه شود. المپیک بزرگترین رویدادی است که یک ورزشکار در آن شرکت می‌کند من نمی‌خواهم این فرصت بزرگ را به راحتی از دست بدهم.

۲۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.