ناظر ایتالیایی مسابقات جهانی شمشیر بازی:مسابقات با امکانات مناسب و استانداردهای کامل برگزارشد

ناظر ایتالیایی مسابقات جهانی شمشیر بازی:مسابقات با امکانات مناسب و استانداردهای کامل برگزارشد
آندره نیکولاس ناظر ایتالیایی فدراسیون جهانی شمشیربازی ضمن ابراز خرسندی از نحوی برگزاری این رقابت ها از حضور مجدد خود در سال های آتی در مسابقات کلاس A جهان در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛آندره نیکولاس ناظر ایتالیایی فدراسیون جهانی شمشیربازی و عضو کمیته برگزاری بازی های المپیک اظهار داشت: مسابقات کلاس A جهان به میزبانی ایران به نحو مطلوبی تا به این جای کار برگزار شد و من بر این باورم که ایران استحقاق میزبانی در سطح بزرگسالان را دارد.

وی در ادامه افزود: همه چیز بر اساس استانداردهای جهانی برگزار شده که مدیریت خوب مسئولان فدراسیون ایران، دکتر باقرزاده و پیمان فخری به برگزاری بهتر این مسابقات کمک شایانی کرده و همه موارد از قبیل کنترل تجهیزات، کنترل دوپینگ، کمیته پزشکی و کنترل اسلحه در سطح بسیار عالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی که بضاً رنک های خوبی در جهان دارند و این رقابت ها حضور یافته اند، علاوه بر این ایران شمشیربازان خوبی دارد و طی سال های اخیر پیشرفت های زیادی کرده اند که از این جهت امیدوارم بتوانند موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن شوند.

آندره نیکولاس که عضو کمیسون تجهیزات فدراسیون بین المللی نیز است در پایان در خصوص حضور مجددش در ایران خاطر نشان کرد: برای اولین بار است که به ایران می آیم و در مسابقاتی چنین سطح و کیفیتی در این کشور حضور می یابم و امیدوارم سال آینده در صورت برگزاری مجدد این رقابت ها با زهم بتوانیم به ایران سفر کنم.
۲۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.