با کسب 5 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز؛تیم ملی دوچرخه سواری ایران نایب قهرمان آسیا شد

با کسب 5 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز؛تیم ملی دوچرخه سواری ایران نایب قهرمان آسیا شد
تیم ملی دوچرخه سواری ایران با کسب 13 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی کاپ آسیایی مالزی را کسب کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در این دوره از رقابت های کاپ آسیایی موفق به کسب 13 مدال رنگارنگ (5 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز) شد و پس از تیم دوچرخه سواری هنگ کنگ مقام نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. همچنین تیم دوچرخه سواری مالزی نیز عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

نتایج تیم ملی کشورمان در مواد مختلف این رقابت ها به شرح زیر است:


بخش بانوان:
*ماده 200 متر جوانان: ریحانه طالبی رکابزن ملی پوش کشورمان مدال نقره را برگردن آویخت، در این ماده رکابزنان هنگ کنگ و تایلند به ترتیب مقام های اول و سوم را از آن خود کردند.

*ماده 500 متر جوانان: ریحانه طالبی نماینده تیم ملی دوچرخه سواری بانوان کشورمان توانست با درخشش و عملکردی قابل قبول، اولین مدال طلای تاریخ دوچرخه سواری بانوان ایران را در سطح قاره کهن به دست آورد.

* ماده 500 متر بزرگسالان: آتوسا عباسی با زمان 38 ثانیه و 2 صدم ثانیه توانست با کسب مدال برنز،اولین مدال دوچرخه سواری ایران را در سطح قاره کهن در این ماده کسب کند.

* ماده 3 کیلومتر تعقیبی تیمی : تیم ملی بانوان کشورمان با ترکیب عادله نوری، رقیه شریفی و نیکناز فاضلی نیز با کسب دومین مدال برنز این رقابتها، اولین گردن آویز بانوان رکابزنان ایران را در این ماده در سطح قاره آسیا کسب کند.

*ماده 200 متر بانوان و در رده سنی بزرگسالان : آتوسا عباسی و زهرا صادق زاده رکابزنان ملی پوش کشورمان به ترتیب مقام های پنجم و نهم را از آن خود کردند.

* ماده کایرین جوانان: ریحانه طالبی عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان، موفق به کسب مدال نقره این ماده شد و توانست جمع مدال های خود رادر این رقابتها به عدد سه برساند.

*ماده تیم اسپرینت بزرگسالان: تیم ایران با ترکیب ( آتوسا عباسی و زهرا صادق زاده) مقام چهارم را کسب کرد.


بخش آقایان:

*ماده 200 متر آقایان و در رده سنی جوانان: ابوالفضل زارع زاده نماینده کشورمان مدال برنز را از آن خود کرد، در این ماده دوچرخه سواران مالزی و هنگ کنگ به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آوردند.

*ماده 200 متر آقایان و در رده سنی بزرگسالان : محمود پراش ملی پوش کشورمان مدال طلا را برگردن آویخت و علی علی عسگری دیگر رکابزن ملی پوش کشورمان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد، در این ماده دوچرخه سوار ژاپنی بر سکوی سوم ایستاد.

* ماده یک کیلومتر بزرگسالان: محمود پراش عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان توانست با درخشش و عملکردی قابل قبول دومین مدال طلای کاروان دوچرخه سواری ایران کسب کند.

در ماده چهار کیلومتر تعقیبی تیمی: تیم ملی کشورمان باترکیب (حمید بیک خورمیزی، بهنام آرین، حامد جنت و علی ریاحی) توانست مدال نقره این ماده را از آن خود کند.

*ماده 3 کیلومتر تعقیبی انفرادی جوانان: داریوش اسماعیل زاده مقام چهارم را کسب کرد.

* ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی بزرگسالان : حامد جنت مقام چهارم را از آن خود کرد.

* ماده کایرین بزرگسلان: محمود پراش عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با درخشش و گذشتن از سد رکابزنان آسیا، موفق به کسب سومین مدال طلای خود در مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی مالزی شد. همچنین در این ماده، محمود رسولی دیگر نماینده تیم ملی ایران موفق به کسب گردن آویز نقره شد.

*ماده کایرین جوانان : ابوالفضل زارع زاده عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان مقام چهارم را از آن خود کرد.

* ماده تیم اسپرینت بزرگسالان : تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با ترکیب ( علی علی عسگری، محمود پراش و محمود رسولی) پنجمین مدال طلای کاروان دوچرخه سواری ایران را به ارمغان آورد.
۲۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.