پرواز ملی پوشان نوجوان جودو به ایروان وآغاز اردوی بانوان

تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان صبح امروز به منظور برپایی اردوی آماده سازی تهران را به مقصد ایروان ترک کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته  ملی المپیک؛ تیم نوجوانان که 15 مرداد در پیکارهای جهانی مجارستان حاضر می شود برای کسب آمادگی هر چه بیشتر با ملی پوشان ارمنستان به تمرین می پردازند .. این اردوی مشترک از امروز چهارشنبه 24 تیرماه به مدت 6 روز به طول می انجامد .
وحید ابراهیمی ( وزن 51- کیلوگرم )، ایمان زینی وند (‌وزن 55- کیلوگرم )، حسین بناء (‌وزن 60- کیلوگرم)، سعید رسولی ( وزن 66- کیلوگرم)، مصطفی صباغی ( وزن 73- کیلوگرم)، یحیی باقرپور ( وزن 81- کیلوگرم )، مصیب عزیز الهی ( وزن 90- کیلوگرم ) و علیرضا لشکری (‌ وزن 90+ کیلوگرم ) به همراه علی بهرامی به عنوان سرمربی تیم ملی و علی محدث مربی تیم ملی به ارمنستان اعزام شدند.
همچنین دهمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی بانوان از دوم مرداد ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود .
تیم ملی بانوان کشورمان که خود را برای حضور در اولین دوره بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی آماده می کند، دور جدیدی تمرینات خود را با 14 جودوکار از دوم مردادماه به مدت 8 روز در آکادمی ملی المپیک شروع می کند .
شایان ذکر است تیم کشورمان با حضور آزیتا شکاری، اکرم خانی، تکتم بیدل و سحر چغلوند به مربیگری طاهره دولتشاهی در بازیهای آسیایی ورزشهای رزمی حاضر خواهد شد .   


۲۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.