محمدرضا پوریا : میزبان مسابقات کسب سهمیه هستیم

محمدرضا پوریا : میزبان مسابقات کسب سهمیه هستیم
رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن بیان اینکه مسابقات دهه فجر در تقویم جهانی به نام فجر ایران نام گذاری شده امسال جزء مسابقات کسب سهمیه المپیک 2012 می باشد حضور بیش از 30 کشور را در این رقابت ها تخمین زد .


محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب افزود :  بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دهه فجر به میزبانی ایران از 27 بهمن تا 30 بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد . و هفته گذشته دعوتنامه حضور در این مسابقات از طرف فدراسیون بدمینتون ایران به سایت کنفدراسیون جهانی و آسیایی بدمینتون ارسال شد  .


وی افزود : این مسابقات که بیست و یک دوره سال متوالی در همین تاریخ در ایران برگزار شد از سال گذشته در تقویم جهانی به نام "فجر ایران" نام گذاری شده و از مسابقاتی است که در رنکینگ بدمینتون بازان در فدراسیون جهانی تاثیر دارد و امسال جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز به شمار می رود . بر این اساس پیش بینی می کنیم سال گذشته که حدود 30 کشور در آن حضور یافتند امسال شاهد حضور بیش از 30 کشور نیز در این مسابقات باشیم.


وی خاطر نشان کرد : تمامی تیم های نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در دو دسته آقایان و بانوان بعنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات حضور می یابند تا میدان رقابت خوبی برای آزمایش بعضی و سنجش برخی دیگر باشد.


وی در پایان ضمن بیان اردوی یک هفته ای بدمینتون بازان جوانان و امید کشورمان گفت : این اردو از ابتدای هفته آغاز شده و 6 بدمینتون باز زیر نظر نوا آرمادا سرمربی اندونزیایی در کمپ تیم های ملی آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر ایران بدست می آورند.

۲۳ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.