با دعوت رسمی از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ؛قضاوت داور بین المللی ایرانی در مالزی

با دعوت رسمی از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ؛قضاوت داور بین المللی ایرانی در مالزی
کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا(ACC) از مجید ناصری داور بین المللی ایرانی برای قضاوت در مسابقات کاپ آسیایی مالزی به عنوان سرداور دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی در مواد پیست از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست "چراس" شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد شد.

طبق دعوت رسمی از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا (ACC) مجید ناصری داور بین المللی دوچرخه سواری کشورمان، برای قضاوت در این رقابتها به عنوان سرداور بامداد امروز چهارشنبه 23 آذرماه راهی این رقابتها شد.

لازم به ذکر است: همچنین در گذشته نیز مجید ناصری با دعوت رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ، به عنوان ناظر (UCI) و سرداور مسابقه بین المللی یک روزه " Ponde Van Noord" که پنجم اردیبهشت ماه در رشته جاده و در رده سنی بزرگسالان با حضور 25 تیم به میزبانی هلند برگزار شد، حضور داشته است.

گفتنی است: تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان نیز برای حضور موفق در این مسابقات و آشنایی با مکان برگزاری این رقابتها دوشنبه 21 آرذماه راهی مالزی شد.

(آتوسا عباسی، ریحانه طالبی، رقیه شریفی، عادله نوری، نیکناز فاضلی، زهرا صادق زاده و بهنوش برزگر) در بخش بانوان و (ابوالفضل زارع زاده، بهنام آرین، علی علی عسگری، محمود پراش، محمود رسولی، حامد جنت، مهدی علمائی، علی ریاحی، حمید بیک خورمیزی و داریوش اسماعیل زاده) در بخش آقایان به عنوان نمایندگان کشورمان در کاپ آسیایی مالزی به مصاف رقیبان خواهند رفت.

دراین دوره از مسابقات کاپ آسیایی، موسی اربطی به عنوان مدیر تیم های ملی، مارکوس توماس نیگل به عنوان سرمربی، محمد ابوحیدری به عنوان مربی، محمد جواد حضوری به عنوان مکانیسین و لیلی جعفری به عنوان سرپرست تیم بانوان تیم ملی کشورمان را همراهی می کنند.

۲۳ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.