بعد ازعراق،روسیه، فرانسه،آلمان و مجارستان؛تکواندوکاران تاجیکستان هم برای برگزاری اردویی مشترک به ایران می آیند

بعد ازعراق،روسیه، فرانسه،آلمان و مجارستان؛تکواندوکاران تاجیکستان هم برای برگزاری اردویی مشترک به ایران می آیند
تیم ملی تکواندو تاجیکستان که برای اولین بار با هدایت یک ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک لندن شده است برای برگزاری اردوی تمرینی با تکواندو کاران کشورمان عازم تهران می شوند.

 

مجتبی نظم ده مربی و داوری بین المللی تکواندو کشورمان و مدیر فنی تیم ملی تاجیکستان که چند صباحی است با تیم ملی تکواندو تاجیکستان همکاری می کند با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تکواندو تاجیکستان برای نخستین بار در رقابتهای قاره ای تایلند موفق به کسب دو سهمیه المپیک لندن شد و این برای تکواندو این کشور خیلی ارزشمند است به همین دلیل در نظر داریم تا اردوی مشترکی را با حضور تیم ملی تکواندو این کشور و تکواندو کاران کشورمان در تهران برگزار کنیم .

وی ادامه داد:جایگاه تکواندو ایران در جهان و امکاناتی که در کشورمان وجود دارد باعث تا بسیاری از کشورها علاقه مند به برگزاری اردوی تمرینی مشترک با هوگوپوشان کشورمان باشند در واقع این امر نشان از موقعیت خوب تکواندو ایران در جهان دارد البته ممکن است از حضور تکواندو کاران تاجیکی در تیمهای لیگی هم استفاده کنیم.

نظم ده در خاتمه تصریح کرد:مربیان تکواندود ایرانی در هر کجای جهان که باشند به دلیل تزریق روحیه جنگندگی و تمرینات بدنسازی خوبشان در تکواندو آن منطقه تاثیر گذار خواهند بود .

۲۳ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.