طالب نعمت‌پور: تمام تلاش من معطوف به المپیک است

طالب نعمت‌پور با بیان اینکه تمام تلاش وی در اردوهای تیم ملی برای رسیدن به المپیک لندن است گفت: هرچند در وزن 84 کیلوگرم فرنگی‌کاران بسیار خوبی درا یران حضور دارند ولی این دلیل نمی‌شود که من برای رسیدن به آرزوهایم از تلاش کردن دست بردارم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دارند‌ه‌ی مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگ جو در این رابطه اظهار کرد: در شرایط فعلی فقط و فقط به فکر تمرین هستم. در اردوها سعی می‌کنم تمرینات را مو به مو اجرا کنم چرا که خوب می‌دانم علاوه بر من رفتن به المپیک لندن آرزوی بسیاری از فرنگی‌کاران 84 کیلوگرم ایران است هنوز نمی‌دانم که مربیان در مورد طالب نعمت‌پور چگونه فکر می‌کنند ولی سعی دارم تا طی ماه‌های آیده نظر آن‌ها را به سمت خودم جلب کنم به هرحال خوب می‌دانم که اخباری، عابدین‌زاده و اخلاقی هم برای رسیدن به المپیک فکرهایی در سر دارند ولی مطمئن هستم که می‌توانم در نهایت به دوبنده‌ی تیم ملی در لندن برسم.

وی افزود: روی نقاط ضعفم کار می‌کنم خوب می‌دانم که از چه نقاطی احتمال ضربه خوردن دارم به همین خاطر در تلاش هستم تا با کمک مربیان نقاط ضعفم را به قوت تبدیل کنم.

نعمت‌پور با بیان اینکه علاوه بر حریفان داخلی مرتبا آخرین وضعیت حریفان خارجی خود را نیز رصد می‌کند تصریح کرد: نیم‌نگاهی هم به حریفان خارجی خودم دارم اگر بتوانم سهمیه‌ی وزن 84 کیلوگرم در المپیک را بگیرم باید برای تمامی مدعیان این وزن برنامه داشته باشم کشتی ورزش آزمون و خطا و یا شانس نیست باید با برنامه مقابل حریفان ظاهر شد.

این فرنگی‌کار وزن 84 کیلوگرم تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: در استان لرستان هیچ ورزشکاری را نداریم که توانسته باشم مدال المپیک را کسب کند امیدوارم من اولین کسی باشم که این افتخار را برای استانم بدست بیاورم.
۲۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.