سرمربی تیم ملی شنا:شناگران آماده در مسابقات باشگاهها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

سرمربی تیم ملی شنا:شناگران آماده در مسابقات باشگاهها به اردوی تیم ملی دعوت می شوند
شناگرانی که در مسابقات باشگاهی شنا رکوردهای نزدیک به رکوردهای ملی و حد نصاب های فینا داشته باشند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ خشایار حضرتی با اعلام این خبر افزود : مسابقات باشگاهی شنا که امسال تحت عنوان خلیج فارس برگزار می شود محل مناسبی برای ارزیابی و مشخص شدن میزان آمادگی شناگران است و از همین رو کادر فنی تیم ملی شنا نیز این رقابتها را به دقت زیر نظر خواهند داشت و در صورتی که شناگری رکورد نزدیک به رکوردهای ملی و حد نصاب های فینا (فدراسیون جهانی شنا) را کسب کند به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد .

حضرتی با بیان اینکه عملکرد ملی پوشان فعلی حاضر در اردوی تیم ملی در مسابقات باشگاهی ملاک ادامه حضورآنها در اردوی تیم ملی خواهد بود ، تاکید کرد : اگر از جمع ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی شناگری در مسابقات باشگاهی نتیجه مناسبی نداشته باشد و از آمادگی لازم برخوردار نباشد از فهرست ملی پوشان حذف خواهد شد.

سرمربی تیم ملی شنا همچنین به شناگران رده سنی عموم و رده سنی (15-17 سال) توصیه کرد برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی سعی کنند در مسابقات شنای باشگاههای کشور در رشته های تخصصی خود شنا کنند.
شایان ذکر است نخستین مرحله مسابقات شنای باشگاههای کشور در بخش آقایان 1 و 2 دی ماه جاری در استخر ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد .

۲۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.