سرپرست فدراسیون شنا در گفتگو با سایت کمیته: ولی پور یکی از امیدهای ما برای کسب سهمیه المپیک لندن است

سرپرست فدراسیون شنا در گفتگو با سایت کمیته: ولی پور یکی از امیدهای ما برای کسب سهمیه المپیک لندن است
سرپرست فدراسیون شنا ، شریجه و واترپلوی کشورمان مجتبی ولی پور را یکی از امیدهای کسب سهمیه شیرجه از تخته 3 متر المپیک 2012 لندن برای کشور دانست و گفت برای آمادگی هر چه بیشتر وی را به چین ، مهد شیرجه دنیا اعزام می کنیم.

غلامرضا جعفری ، سرپرست فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلوی کشومان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : مجتبی ولی پور شیرجه روی 19 ساله تیم ملی شیرجه کشورمان از روز پنج شنبه عازم اردوی چین می شود و به منظور پیگیری تمرینات اختصاصی به مدت2  ماه در کشور چین زیر نظر مربیان چینی  تمرین می کند تا آمادگی لازم را جهت شرکت در مسابقات وردکاپ لندن که از 26 بهمن ماه آغاز می شود بدست آورد .

وی مسابقات ورد کاپ لندن را بسیار سطح بالا دانست وتاکید کرد : درست است که این مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و تمامی کشورهای دنیا با تمام قوا در این مسابقات حاضر می شوند و تنها 18 سهمیه المپیک باقی مانده که در این مسابقات گزینشی قابل کسب است ولی ما طبق امکانات خود برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم یک سهمیه در شیرجه برای ایران کسب کنیم و حتی اگر موفق هم نشویم یک گام بلند برای ارتقای شیرجه کشورمان برداشته ایم . اردوی چین برای مجتبی ولی پور نیز فرصت خوبی  است برای برقراری تعامل با آکادمی ملی چین و این تعامل می تواند برای شیرجه رو های کشور ما در آینده بسیار سودمند باشد.

جعفری خاطر نشان کرد : کشور چین مهد شیرجه دنیا و از جمله کشورهای پیشرفته و صاحب سبک در این رشته به شمار می رود و فدراسیون در نظر دارد که ولی پور در دانشگاه تربیت بدنی "تسینگ هوا" و زیر نظر مربیان صاحب نام و حرفه ای چینی آمادگی کسب کند و تمرینات بدنسازی و مهارتی ویژه ای را پیگیری نماید.
سرپرست فدراسیون شنا در خاتمه از برنامه ها و مساعدت های دست اندر کاران کمیته ملی المپیک برای پیشرفت شیرجه قدردانی و تشکر کرد.

 

 

۲۱ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.