محمد بنا: با قوانین آزمایشی تمرین نکرده بودیم

محمد بنا: با قوانین آزمایشی تمرین نکرده بودیم
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: نحوه مدیریت و برگزاری مسابقات آزمایشی بازی های المپیک 2012 در لندن ضعیف بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه انگلیس در ورزش کشتی بسیار ضعیف است و تجربه برگزاری مسابقات بزرگ را ندارد، بنابراین طبیعی بود که آنها ضعف های زیادی از نظر مدیریت و برگزاری مسابقات کشتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: کیفیت خود مسابقات و نفرات شرکت کننده بالا بود و چندین کشتی گیر مدال دار جهان و بازی های المپیک در این مسابقات شرکت داشتند که همین موضوع باعث شد، این مسابقات میدان آزمایش خوبی برای حریفان مختلف و از جمله کشتی گیران ما باشد.

بنا تاکید کرد: چون این مسابقات آزمایشی است، نتیجه برای ما و دیگر تیم ها چندان مهم نبود. در حال حاضر برنامه ما آماده کردن کشتی گیران از نظر بدنی است.

وی اظهار داشت: بیشتر کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات به دلیل اینکه اخیرا تحت فشار مسابقات جهانی بوده اند، از نظر بدنی آماده نبودند و این موضوع در مورد کشتی گیران ایران هم صدق می کرد.

دارنده مدال نقره جهان درپایان خاطر نشان کرد: در این مسابقات قوانین آزمایشی به مرحله اجراء گذاشته شد، کشتی گیران ما بر این اساس تمرین نکرده بودند و از قبل نیز به ما اعلام نشده بود که این قوانین را در لندن به اجراء می گذارند.

 
۲۱ آذر ۱۳۹۰ ۰۷:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.