طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی؛ افشارزاده بعنوان قائم مقام رئیس ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی؛ افشارزاده بعنوان قائم مقام رئیس ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی منصوب شد
مهندس علی آبادی طی حکمی بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان را بعنوان قائم مقام رئیس ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مهندس علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس ستاد برگزاری دومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز طی حکمی بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان را بعنوان قائم مقام خود در این دوره از پیکارها منصوب کرد.
در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای بهرام افشارزاده
دبیر کل محترم کمیته ملی المپیک

با سلام،
 با عنایت به برگزاری دومین دوره بازی های کشورهای اسلامی در ایران و با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی و به موجب این حکم به سمت قائم مقام رئیس ستاد برگزاری مسابقات منصوب می گردید.
انتظار دارم با بهره گیری از تجارب پیشین خود و سایر پیشکسوتان و کارشناسان در ایجاد فضای تعامل و هماهنگی با فدراسیونها و نهادها حامی و برگزار کننده مسابقات ، نظارت و پیگیری جدی بر امور ستاد ، تشکیل جلسات هفتگی با فدراسیونها و کمیته ها در برنامه ریزی و اجرای دقیق و متناسب با شأن کشور عزیزمان کوشا و جدی باشید. بدیهی است کلیه ارکان ستاد باید با هماهنگی جنابعالی فعالیت مستمر خود را به انجام برسانند.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال آرزومندم.


 محمد علی آبادی
    رییس کمیته ملی المپیک
رییس ستاد دومین دوره بازی های کشورهای اسلامی
(شماره نامه : 1083/3/88/16 ، تاریخ : 31/1/88)

۳۱ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.