رئیس فدراسیون گلف در نشست خبری عنوان داشت: به دنبال کسب سهمیه المپیک برزیل هستیم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛کیکاوس سعیدی در نشست خبری فدراسیون گلف که صبح امروز در سالن اجتماعات فدراسیون هندبال برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: توسعه زیر ساخت ها و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مهم ترین برنامه راهبردی فدراسیون گلف است و سعی می کنیم در راستای تحقق این برنامه ها حرکت کنیم.


سعیدی ادامه داد: دورنمای برنامه های فدراسیون گلف حضور موفق در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است. گلف ایران قابلیت مطرح شدن در سطح آسیا و جهان را دارد و برای تحقق این امر مهم باید تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص بحث استعدادیابی در سطح کشور گفت: پشتوانه سازی و استعدادیابی، تشکیل تیم های ملی در رده های مختلف سنی که در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود، بطور دقیق در برنامه راهبردی فدراسیون تدوین شده ایت و قطعا نگاه ویژه ای به این مقوله مهم و ارشمن خواهیم داشت.
سعیدی گلف با اشاره به مشکلات زیر ساختی این رشته ورزشی گفت: علیرغم تلاش های زیادی که صورت گرفته و به لحاظ فقر امکانات زیر بنایی، ورزش گلف همچنان در حالت گلخانه ای به سر می برد و نتوانسته در بعد همگانی پیشرفت و توسعه داشته باشد که امیدواریم با رفع این موانع و مشکلات شاهد گسترش این رشته ورزشی باشیم.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه به احداث بزرگترین زمین گلف خاور میانه اشاره کرد و افزود: انشاء ا... در آینده ای نزدیک کار ساخت بزرگترین زمین گلف خاور میانه که کاملا مطابق با استانداردهای جهانی خواهد بود، آغاز می شود. ضمن اینکه دومین زمین چمن گلف کشور نیز سال آینده در اهواز به بهره برداری خواهد رسید.
سعیدی ضمن اشاره به کسب کرسی دبیر کلی مینی گلف آسیا گفت: خوشبختانه فدراسیون گلف ارتباط و تعامل خوبی با فدراسیون جهانی این رشته برقرار کرده است و کسب کرسی بین المللی در مینی گلف و میزبانی مسابقات مینی گلف 2014 آسیا بسیار ارزشمند است. ضمن اینکه با رایزنی های فدراسیون گلف، انجمن وودبال نیز مجددا آغاز به کار کرد و با هماهنگی هایی که با مسولان وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته، قرار است در مسابقات، کلاس های آموزشی و اجلاس های بین المللی آینده این رشته ورزشی شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون گلف در پایان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ گلف کشور و جام دیپلمات ها گفت: امسال برای اولین بار مسابقات سوپر لیگ گلف کشور با حضور ده تیم برگزار شد. ضمن اینکه مسابقات دسته اول نیز به موازت آن رد حال برگزاری است. مسابقات گلف جام دیپلمات ها که مورد توجه فدراسیون جهانی گلف قرار گرفته است نیز اردیبهشت ماه سال آینده با کیفیت بالاتری نسبت به گذشته برگزار خواهد شد.

۲۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.