ایرج اسفندیاری‌فر: مسابقات آزمایشی المپیک بدن سوریان را بیدار کرد

ایرج اسفندیاری‌فر (قلاوند) با بیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی آزمایشی المپیک 2012 برای سوریان یک فرصت بسیار خوب بود گفت: این مسابقات بدن سوریان را برای انجام تمرینات سخت و فشرده بیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون مربی سبک‌وزن‌های تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان  در این رابطه اظهار کرد: تمام کشتی‌گیرانی که در این مسابقات شرکت کردند در شرایط خوبی به لحاظ آمادگی جسمانی قرار نداشتند که البته کشتی‌گیران ما هم از این قاعده مستثنی نبودند. قاسم رضایی عملکرد خوبی در این مسابقات داشت و بسیار خوب ظاهر شد. او در تمرینات نیز هم‌اینگونه با انگیزه است و این رقابت‌ها و این نتایج مطمئنا روحیه‌ی او را برای انجام تمرینات بیشتر بالا خواهد برد. در سایر اوزان نیز به دلیل همان شرایط بدنی که گفتم از کشتی‌گیران انتظار زیادی را نداشتیم و در واقع می‌خواستیم امثال سوریان را کمی به خودشان بیاوریم.


وی افزود: سوریان و نوروزی در این مسابقات در یک وزن بالاتر کشتی گرفتند تا فشاری روی آن‌ها نیاید سوریان مدت‌ها بود که روی تشک به این صورت نرفته بود در واقع این مسابقات بدن او را برای انجام تمرینات بیشتر بیدار کرد امید نوروزی هم پس از مسابقات جهانی و اتفاقاتی که برایش افتاد به این مسابقات نیاز داشت تا از این پس با هوشیاری بیشتری در تمرینات حاضر شود.

اسفندیاری‌فر با بیان اینکه کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی در این رقابت‌ها با نحوه‌ی برگزاری مسابقات محل رقابت‌ها و شرایط دیگر المپیک آشنا شدند تصریح کرد: این مسابقات آزمایشی یک شناخت خوب هم به مربیان می‌دهد که برای رقابت‌های سال بعد با در نظر گرفتن بسیاری از مسائل تیم ملی را آماده کنند به هرحال حتی شرایط آب و هوای اوزان نیز می‌تواند روی کشتی‌گیران تأثیر بگذارد.


مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: در اردوی بعدی تمرینات پرفشاری را پیش رو خواهیم داشت از هم‌اکنون تا حدودی معلوم شده است که چه کسانی برای مسابقات قهرمانی آسیایی کره‌ی جنوبی و رقابت‌های تدارکاتی وهبی امره ترکیه انتخاب می‌شوند البته در جریان اردوها نیز امکان تغییراتی وجود دارد برای ما در حال حاضر کسب تمام سهمیه‌های باقی مانده المپیک از هر چیز دیگری مهم‌تر است.


 

۲۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.