ایران فینالیست رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان که در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در جزیره هایکو در کشورچین برگزار می شود، روز گذشته با عبور از سد تیم قدرتمند نیوزیلند خود را شگفتی ساز این رقابت ها معرفی کرد و موفق شد به جمع چهار تیم برتراین مسابقات راه یابد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ساحلی بازان ایران در مهمترین رویداد آسیا و اقیانوسیه برای راهیابی به فینال، دیگر تیم قدراین رقابت ها یعنی قزاقستان که از دو بازیکن روس خود بهره می برد را با تکیه بر سرویس های هدف دار و دفاع روی تور بی نقص خود در دوست ست پیاپی با امتیازات 24 بر 22 و 21 بر 14 از پیشرو برداشتند تا برای نخستین بار به فینال این رقابت ها راه پیدا کنند و شگفتی دیگری را خلق کنند.


لازم به ذکر است با توجه به اینکه این دوره از رقابت ها از امتیاز بالایی برخورداراست و امتیازات کسب شده در این پیکارها تاثیر بسزایی درراه یابی تیم ها به مسابقات المپیک 2012 لندن دارد، تمامی تیم های  دو قاره با آمادگی و قدرت کامل در این پیکارها شرکت می کنند و تیم پرویز فرخی و آق محمد سلاق به سرمربیگری حمید موحدی با این پیروزی بزرگ موفق شد، افتخاری بزرگ را برای والیبال ساحلی ایران کسب کند.


در دیگر دیدار مرحله نهایی این مسابقات تیم چین 1 با پیروزی 2 بر صفر در برابر تیم استرالیا 1 دیگر فینالیست این رقابت ها نام گرفت .

بدین ترتیب بعد از ظهر امروز ابتدا مسابقه رده بندی برای کسب مقام سوم و چهارم بین دو تیم قزاقستان 1 و استرالیا 1 و سپس دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی بین تیمهای ایران1 و چین1 برگزار می شود.
 

۲۰ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.