24 قایقران به اردوی تیم ملی آبهای آرام دعوت شدند

24 قایقران به اردوی تیم ملی آبهای آرام دعوت شدند
قایقرانان تیم ملی آبهای آرام مردان به منظور حضور در اولین مرحله اردوی آماده سازی معرفی شدند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، مسئولان فدراسیون به منظور حضوری موفق در المپیک 2012 لندن و 2016 برزیل در صدد تست گیری از قایقرانان سراسر کشور در رشته آبهای آرام برآمدند تا بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنند. به همین منظور با این هدف تست گیری انتخابی از قایقرانان در 3 دور برگزار شد و پس از محاسبه میانگین زمانهای ثبت شده بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شدند.

مسئولان فدراسیون که با این کار به دنبال جذب استعدادها و پشتوانه سازی در رشته آبهای آرام بودند موفق شدند به اهداف خود دست پیدا کنند و به همین خاطر 24 قایقران برتر را به تیمهای ملی بزرگسالان و جوانان دعوت کردند تا اولین مرحله اردوی آماده سازی خود را از 21 آذرماه آغاز کنند و تا 12 دی ماه ادامه دهند.

بر اساس اسامی اعلام شده محسن سعادتخواه، رضوان بهجتی مقدم، سعید فضل اولی و رحمت قادری از گیلان، محمد یوسف شهبازی و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه، فرزین اسدی و اروند درویش از مازندران ، سروش رضویان ، هومن کریمی، کیا اسکندانی حسینی و بابک دربان از تهران، عادل مجللی از گلستان به تیم ملی بزرگسالان و صادق درویش، یاسین نوری و شهریار معصومی از گیلان، نیما رمضانی و پوریا کنتورچیان از مازندران، محمد ولدی از همدان، محمد جواد شاهپوری، ماکان غیاثی، سامان بقایی، داریوش فرجی از تهران به تیم ملی جوانان دعوت شده اند.

همچنین احمدرضا طالبیان قایقران طلایی تیم ملی کشورمان که مهر ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن شده بود بدون شرکت در تست گیری به تیم ملی دعوت شده است.


۱۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.