اعزام تیم ملی رایانه به بازیهای جهانی کره جنوبی

رییس انجمن بازی های رایانه ای از اعزام تیم ملی رشته های فیفا و کانتر به مسابقات جهانی کره جنوبی خبرداد و گفت: احتمال کسب مدال دراین رقابتها دور از دسترس نیست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛لقمان شاورانی گفت: مسابقات جهانی WCG در کشور کره جنوبی برگزار و برای نخستین بار نمایندگانی از ایران با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وبا نظارت انجمن ورزشهای الکترونیک و یارانه ای فدراسیون ورزشهی همگانی به این مسابقات اعزام می شوند .

وی از مرتضی منتظر الظهور و علی عبدالهی به عنوان باریکنان فیفا نام برد و افزود: در کانتر نیز بامداد مهرورزوان، نیما زارعی ، سینا مشهدی ، امیروالایی و عماد مکیان به مصاف حریفان خود می روند . سرپرستی تیم را نیز امیر گنجه ای دراین رقابتها عهده دار خواهد بود .

شاورانی با اشاره به اهمیت این رقابتها گفت: بهترینهای بازی های رایانه ای والکترونیکی در کره جنوبی شرکت خواهند کرد وتیم ایرانی با توجه به اولین تجربه شرکت در چنین رقابتهای ، امکان کسب مدال دراین رقابتها دور از دسترس نخواهد بود .

وی با اشاره نتایج کسب شده توسط ملی پوشان کشور در رشته فیفا تصریح کرد : البته در این بخش شانس بسیار بالایی داریم و سایر کشور ها به این تیم به عنوان حریفی قدرتمند نگاه می کنند .

رییس انجمن بازی های رایانه ای اظهارداشت : برای اعزام تیم به این رقابتها با توجه به بار مالی سنگینی که داشت از بخش خصوصی کمک گرفته ایم .
۱۶ آذر ۱۳۹۰ ۰۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.