اولین میزبانی ایران در دوره مربیگری بین المللی سطح یک آسیا در ورزش سه گانه

اولین میزبانی ایران در دوره مربیگری بین المللی سطح یک آسیا در ورزش سه گانه
اولین میزبانی کشورمان در دوره مربیگری بین المللی سطح یک اسیا در ورزش سه گانه به همت فدراسیون و توافقات به عمل امده با کنفدراسیون اسیا از روز هفدهم ماه جاری درایران برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ورزش سه گانه این دوره با حضورده نفر از مربیان خارجی آسیایی و 20 نفر از مربیان ایرانی به مدت 3 روز به میزبانی ایران و در ورزشگاه ازادی تهران برگزار خواهد شد.

این دوره باحضور کی وو یونگ ناظر کنفدراسیون سه گانه اسیا از کشور کره جنوبی ومدرسینی از کشورهای سنگاپور و مالزی و توسط فدراسیون اسیایی  ورزش سه گانه وزیر نظر اتحادیه جهانی ورزش سه گانه  برگزار خواهد شد.

در این دوره مربیگری 6 مربی از بانوان ایرانی نیز زیر نظر خانم استیفانی چوک مدرس کنفدراسیون سه گانه اسیا از کشور مالزی حضور خواهند داشت تا فدراسیون ورزش سه گانه کشورمان بتواند برای پیشرفت ورزش سه گانه بانوان در ایران گامی موثر بردارد.

در پایان شایان ذکر است به دلیل استقبال مربیان ایرانی از این دوره و ثبت نام بیش از حد ظرفیت دوره توسط مربیان داخلی از بین مربیانی که برای حضور در این کلاس اعلام امادگی کرده بودند توسط کمیته فنی فدراسیون بیست نفر از واجدین شرایط انتخاب شدند.
۱۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.