تیم ملی روئینگ بانوان در چین اردو می زند

تیم ملی روئینگ بانوان در چین اردو می زند
با تصویب اعضاء هیات رئیسه فدراسیون تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان به منظور برگزاری اردوی آماده سازی به چین اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون با اعزام تیم ملی روئینگ بانوان به کشور چین جهت برگزاری اردوی تدارکاتی موافقت شد. رشته روئینگ که یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک محسوب می شود در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته و توانسته با کسب نتایج قابل قبول در رقابتهای آسیایی و جهانی خود را به عنوان یکی از رشته های ورزشس موفق کشورمان مطرح کند. در فاصله کمتر از 150 روز مانده به مسابقات کسب سهمیه المپیک و وجود 2 سهمیه المپیک در بخش بانوان یکبار دیگر مسئولان فدراسیون بر آن شدند تا شرایط ویژه ای را برای موفقیت این تیم ایجاد کنند. به همین منظور با اعزام تیم ملی روئینگ بانوان به کشور چین و تمرین در پیست استاندارد و همچنین برگزاری اردو در کنار 2 تیم چین و کره جنوبی که از کشورهای صاحب نام روئینگ آسیا هستند موافقت کردند.

همچنین احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی با یک مربی خانم چینی مذاکرات اولیه ای را برای به عهده گرفتن تیم ملی انجام داده است. به همین منظور قرار است مربی چینی شرایط اسکان و هزینه های برگزاری اردو را برای فدراسیون ایران ارسال کند تا مسئولان فدراسیون پس از بررسی و تایید شورای برون مرزی تیم ملی روئینگ بانوان را بهمن ماه سال جاری به اردوی چین اعزام کنند.
۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.