ضمن کسب طلای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا؛ سهراب مرادی هم به رکوردهای دنیا حمله کرد

ضمن کسب طلای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا؛ سهراب مرادی هم به رکوردهای دنیا حمله کرد
در روز دوم رقابت‌های وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا 3 مدال طلای دیگر به ملی حفاری رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون: در دومین روز رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا که به میزبانی تاشکند در حال برگزاری است، سهراب مرادی وزنه بردار شایسته کشورمان در وزن 85 کیلوگرم 3 مدال طلای دیگر را برای تیم ملی حفاری، نماینده کشورمان در این رقابت‌ها به ارمغان آورد و در مجموع حرکات نیز 3 کیلوگرم بیشتر نسبت به کیانوش رستمی در رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 پاریس به ثبت رساند.

سهراب مرادی امروز و در آغاز رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم در حرکات یکضرب با مهار وزنه 177 کیلویی به مدال طلا رسید. در حرکات دو ضرب نیز مرادی پس از اینکه در همان حرکت اول با مهار وزنه 208 کیلویی مدال طلایش را قطعی کرد، دو بار به رکورد جهان که 219 کیلوگرم بود حمله کرد که در مهار آن ناموفق بود تا به این ترتیب ضمن کسب 2 مدال طلای دیگر در دو ضرب و مجموع، 3 کیلوگرم نسبت به مجموع کیانوش رستمی در رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 پاریس، وزنه بیشتری را به ثبت برساند.

رستمی در جریان هفتادونهمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در دسته 85 کیلوگرم در حرکات یک ضرب با مهار وزنه 173 کیلویی به مدال برنز قناعت کرد و در حرکات دو ضرب در همان حرکت اول وزنه  209 کیلوگرمی را مهار کرد تا با توجه به شرایط رقم خورده در این دسته و پس از حرکت سوم تمام وزنه‌برداران، با همین یک حرکت مدال طلایش قطعی شود. اما رستمی دو بار پیاپی به وزنه  219 کیلوگرمی که در واقع رکورد جهان محسوب می‌شد حمله کرد که در نهایت با ناکامی در مهار آن نتوانست پس از  1۳ سال رکورد وزنه‌بردار چینی را جابجا کند.
۹ آذر ۱۳۹۰ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.