زنگی آبادی در گفتگو با سایت کمیته: جهت بالا رفتن رنکینگ جهانی رکابزنان در کاپ آسیایی مالزی شرکت می کنیم

زنگی آبادی در گفتگو با سایت کمیته: جهت بالا رفتن رنکینگ جهانی رکابزنان در کاپ آسیایی مالزی شرکت می کنیم
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان دلیل اصلی حضور رکابزنان ماده پیست کشورمان در مسابقات کاپ آسیایی مالزی را بالا رفتن رنکینگ آسیایی و جهانی رکابزنان و کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب افزود : از آنجا که در کل فضای مسابقاتی برای رقابت رکابزنان در ماده پیست بسیار کم می باشد برای اینکه هم بتوانند رکابزنان خود را محک بزنند و هم مسابقاتی باشد که بچه ها ضمن قرارگیری در فضای رقابتی رنکینگ خود را نیز در جدول جهانی بالا ببرند مسابقات کاپ آسیایی را مناسب دیدیم تا تجربه ای نیز  برای رویارویی با حریفان آسیایی که در مسابقات قهرمانی آسیا نیز با آن ها روبرو خواهیم شد فراهم می گردد.

وی افزود : این مسابقات برای رکابزنان استقامت و سرعت پیست برگزار می گردد و ما با دوگروه بانوان و آقایان در دو بخش جوانان و بزرگسالان شرکت خواهیم کرد به همین منظور نیز اردوی تیم سرعت از 4 آذر ماه با حضور 11 دوچرخه سوار آغاز شده و اردوی آمادگی تیم نیمه استقامت نیز از پنج شنبه 10 آذر ماه با حضور 10 رکابزن در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد.

زنگی آبادی خاطر نشان کرد : در گروه بانوان با دو نفر در بخش جوانان و 5 نفر در بخش بزرگسالان شرکت خواهیم کرد و در بخش آقایان نیز 2 رکابزن در بخش جوانان و 8 نفر در بخش بزرگسالان خواهیم داشت .

شایان ذکر است : مسابقات دوچرخه سواری کاپ آسیایی در مواد پیست از تاریخ 25 الی 28 آذرماه در پیست "چراس" شهر کوالالامپور کشور مالزی در دو بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

گفتنی است : مرحله گذشته رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی از تاریخ 19 الی 20 شهریورماه سال جاری در پیست 333 متر (سیمانی) "هوامارک" شهر" بانکوک" تایلند برگزار گردید.
۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.