به مناسبت 200 روز مانده تا شروع سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا ؛اعضا و کارکنان کمیته برگزاری برای میزبانی هر چه بهتر رقابتها عهد و پیمان بستند

به مناسبت 200 روز مانده تا شروع سومین دوره بازیهای ساحلی آسیا ؛اعضا و کارکنان کمیته برگزاری برای میزبانی هر چه بهتر رقابتها عهد و پیمان بستند
کمیته برگزاری سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی هایانگ چین در مراسمی که به مناسبت شروع شمارش معکوس ، 200 روز مانده به آغاز بازی ها در جاده اصلی هایانگ برگزار شد با کارکنانش تجدید پیمان کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا ؛ این مراسم که قرار بود روز سه شنبه 29 نوامبر 2011 (امروز ) برگزار گردد به دلیل پیش بینی بارش باران ، عصر روز گذشته در محوطه مرکز کنفرانس بین المللی هایانگ در جاده اصلی آن شهر برگزار گردید.

بر اساس این گزارش : کمیته برگزاری بازی ها هر چند در هوای سردی این مراسم را برپا نمود ولی توانست به یک ارتباط خوبی با کارکنان و سایر سازمان های دست اندر کار در برگزاری بازی ها دست یابد.

یینگ ژو معاون شهردار هایانگ نیز در این مراسم از کارکنانش خواست تا شمارش معکوس خود را برای بازی ها آغاز کنند و به همین منظور دو گروه از بخش های متفاوت با تکرار سوگندی که توسط رهبرشان خوانده شد وفاداری خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها و میزبانی آن اعلام کردند.

ژانگ یوبو دبیر کل کمیته شهرداری هایانگ نیز از پلاک جلوی مرکز کنفرانس پرده برداری کرد و ساختمان اصلی برگزاری بازی ها را به حضار نشان داد .

شایان ذکر است : سومین دوره بازی های آسیایی ساحلی هینگ چین 16 تا 22 ژوئن 2012 برگزار می گردد که در بردارنده 49 رویداد ورزشی  در 16 رشته مختلف می باشد.
۸ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.