باقری: با تیمی کامل در بازیهای کشورهای اسلامی سرکت می کنیم

دور جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری پس از تاسوعا و عاشورای حسینی از روز شنبه 19 آذر در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری برگزار می شود.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با اعلام زمان آغاز اولین اردو آماده سازی تیم ملی پس از پایان مسابقات جهانی وزنه برداری گفت: «از حالا تمام فکر و ذکر ما متوجه حضوری پرقدرت در المپیک 2012 لندن است تا همانطور که وعده داده بودیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری ایران در ادوار مختلف المپیک ها را رقم بزنیم.»

وی افزود: «در این را برنامه کوتاه مدت هم داریم که اولین حضور در جام ریاست جمهوری روسیه است و دومی شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی در عربستان. برای همین منظور دور جدید اردوهای آماده سازی تیم ملی از روز شنبه  19 آذر در محل کمپ تیم های ملی آغاز می شود و ما در این اردو از نفراتی که قرار است در این دو تورنمنت در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند دعوت خواهیم کرد.»

باقری با اشاره به اینکه اسامی نفرات جدید تا پایان هفته اعلام خواهد، ادامه داد: «برای مسابقات جام ریاست جمهوری روسیه که حدفاصل روزهای 25 تا 27 آذر ماه و در سه وزن بالا برگزار می شود قصد داریم از سعید محمدپور و بهادر مولایی دو وزنه بردار رده سنی جوانان خود استفاده کنیم. اما در مسابقات کشورهای اسلامی که در روزهای 8 تا 13 بهمن در عربستان برگزار می شود با ترکیبی کامل شرکت خواهیم کرد. به همین خاطر من از وزنه بردارانی که کمتر فرصت حضور در تیم ملی را داشته اند برای حضور در دور جدید تمرینات استفاده می کنم و در کنار آنها از چند وزنه برداری که در اردوی قبلی هم حضور داشتند دعوت خواهم کرد.»
۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.