سرپرست فدراسیون کاراته: هدف ما موفقیت در رقابتهای جهانی 2012 و بازیهای آسیایی اینچون است

سرپرست فدراسیون کاراته: هدف ما موفقیت در رقابتهای جهانی 2012 و بازیهای آسیایی اینچون است
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: هدف فدراسیون کاراته قرار گرفتن در بین 5 تیم برتر جهان و کسب مدال های رنگارنگ در بازی های آسیایی 2014 اینچون کره جنوبی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، محمد صادق فرجی با اشاره به عملکرد خوب نمایندگان ایران در کاراته جام باشگاه های جهان اظهار داشت: حضور 38 تیم از کشورهای گوناگون نشان از استقبال خوب کشورها از این رشته ورزشی است. تیم های ایرانی در این مسابقات خوش درخشیدند و کسب عناوین اول و دوم این مسابقات توسط تیم های فولاد سپاهان و مناطق نفت خیز جنوب را تبریک می گویم. ضمن اینکه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و گلساران رشت نیز چهره خوبی از خود در این مسابقات به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هدف فدراسیون کاراته قرار گرفتن در بین 5 تیم برتر جهان و کسب مدال های رنگارنگ در بازی های آسیایی 2014 اینچون کره جنوبی است.

سرپرست فدراسیون کاراته ایران در باره دیدارش با جرج المپیوس، دبیر کل فدراسیون جهانی کاراته گفت: از دبیرکل فدراسیون جهانی خواستیم تا شرایطی ایجاد شود که بانوان محجه کاراته ایران نیز بتوانند در رقابتهای جهانی شرکت کنند چرا که این امر می تواند در گسترش این رشته ورزشی در میان کاراته کاهای زن ایران بسیار موثر باشد. در این دیدار همچنین در خصوص تعامل بیشتر فدراسیون بین المللی کاراته با فدراسیون کاراته ایران نیز گفت وگوهایی صورت گرفت که نتیجه آن در آینده ای نزدیک مشاهده خواهد شد.
۷ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.