حضورفدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک ایران در بازیهای تافیسا

دبیرکل تافیسا در ملاقات با نماینده فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک ایران ابراز امیدواری کرد که این فدراسیون در برنامه ها و به ویژه مسابقات تافیسا حضور پررنگتری داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ؛این ملاقات در حاشیه برگزاری بیست و دومین مجمع جهانی تافیسا در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد و طی آن ، وولفگانگ یومان در دیدار با دکتر پورکیانی نایب رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک گفت: فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک ایران، از اعضای فعال تافیساست و فعالیت های انجام شده این فدراسیون و برنامه های آتی، نشانگر تلاش های ارزنده ای است که در راستای برنامه های تافیسا صورت گرفته است.

در جریان این ملاقات، پورکیانی گزارشی از عملکرد فدراسیون ایران و برنامه های در دست اقدام ارائه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک، در ادامه این ملاقات ها، رئیس آسیایی فدراسیون ورزش برای همه، نقش کشورمان را در فعالیت های مختلف ورزشی در آسیا و جهان قابل توجه دانست و گفت: ایران یکی از محورهای اصلی ورزش در آسیاست و نقش برنامه ها و فعالیت های فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک کشورمان در بسترسازی برای شرکت آحاد مردم در فعالیت های سلامت بخش ورزش و توسعه سلامت جسمانی، مشهود است.

فنگ جیانژونگ همچنین تاکید کرد که با تعامل هرچه بیشتر کشورها، قاره آسیا بعنوان قاره برتر در زمینه توسعه ورزش برای همه مردم باشد.

در ادامه ملاقاتهای نماینده ایران با مسئولان حاضر در مجمع تافیسا، رئیس انجمن بین المللی تربیت بدنی وعلوم ورزشی، ضمن تقدیر از توجه فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک به امر پژوهش و همکاری با مراکز علمی، آمادگی خود را برای همکاری کامل انجمن با این فدراسیون در جهت توسعه علمی ورزش اعلام کرد.

مارگارت تالبوت، از برگزاری دو کنگره علمی (ملی و بین المللی) توسط فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک و رویکرد پژوهش محور فدراسیون و همکاری با اساتید علوم ورزشی، تقدیر نمود.

ملاقات با سام رامسامی عضو و رئیس کمیته ورزش برای همه کمیته بین المللی المپیک نیز در حاشیه مجمع جهانی تافیسا انجام شد. وی حضور ایران را در این مجمع و دیگر مجامع ورزشی، موجب ارتقاء اعتبار و اهمیت مجامع دانست.

گفتنی است در نشست اعضای تافیسا که با حضور هیات رئیسه و کلیه اعضاء برگزار شد، 21 موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیرامون رویکردها و ایجاد فرصت های جدید در جهت توسعه ورزش برای همه، تغییر برخی از بندهای اساسنامه تافیسا، قطعی شده میزبانی لیتوانی برای برگزاری بازیهای سال 2012 و قطعی شدن میزبانی اندونزی برای میزبانی بازیهای سال 2016 بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 
۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.