ساوه شمشکی:نفرات آلپاین اعزامی به المپیک زمستانی نوجوانان تا آخر هفته معین می شوند

ساوه شمشکی:نفرات آلپاین اعزامی به المپیک زمستانی نوجوانان تا آخر هفته معین می شوند
رقابتهای انتخابی تیم ملی اسکی نوجوانان در بخش آلپاین اواخر این هفته برگزار و نفرات اعزامی به المپیک نوجوانان اتریش مشخص خواهند شد.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر اردوی تیم ملی اسکی نوجوانان در پیست بین المللی دیزین زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است و در نظر داریم از میان 12 نفری که در حال حاضر در دو بخش دختران وپسران در اردو حضور دارند نفرات اعزامی آلپاین را معین کنیم.

وی ادامه داد:تیم ملی اسکی نوجوانان ایران در نخستین دوره بازیهای المپیک زمستانی که در اتریش برگزار می شود 3 نماینده خواهد داشت که دو پسر و یک دختر خواهند بود وبا معین شدن دو نفر آلپاین اعزامی به المپیک نوجوانان باید در رقابتهای بین المللی برون مرزی و یا با میزبانی مسابقات معتبر جواز نفر سوم را که در اسکی صحرانوردی است بدست آوریم.

ساوه شمشکی در خصوص اینکه آیا اردوی برون مرزی هم برای تیم ملی در نظر گرفته اید اظهار داشت:هنوز در این باره تصمیم گیری نشده است ولی اگر نیاز داشته باشیم و بودجه مورد نظر تامین شود حتما این کار را خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت پیست های اسکی تهران تصریح کرد:امسال بارش برف خوبی داشتیم و در حال حاضر پیستهای اسکی دیزین، دربند سر و توچال برای عموم باز است.
۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.